// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تریلر جدید Ride 3 منتشر شد؛ بازی تاخیر خورد

کمپانی مایل استون با انتشار تریلری از بازی موتورسواری Ride 3 اعلام کرد که این محصول دیرتر از زمان معین شده عرضه می‌شود.

بازی موتورسواری استودیو مایل‌ استون (Milestone) یعنی Ride 3 قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شود، اما اکنون تاریخ عرضه بازی تغییر پیدا کرده است. سازندگان به تازگی با انتشار تریلری از راید 3 در حالی که موتور سیکلت‌های این بازی را به معرض نمایش گذاشتند، از تاخیر خوردن عرضه این بازی نیز خبر دادند.

سازندگان در مورد تاخیر در تاریخ انتشار این محصول بیان کردند که مدت زمانی برای پولیش کردن بازی احتیاج دارند تا باگ‌های پایانی آن را برطرف کنند. سازندگان بر این باور هستند که باید بتوانند تجربه اصلی و واقعی موتورسواری را در همان روز اول عرضه به بازیکنان تقدیم کنند. همانطور که می‌دانید ایرادات بازی در همان روز انتشارش می‌تواند ضربه محکمی به فروش آن بزند.

در مورد تریلر جدید نیز باید بدانید که کلاس‌های متنوعی از موتورسیکلت‌های این بازی در آن به نمایش گذاشته شده است. یکی از کلاس‌ها که با نام Heritage معرفی شده مربوط به موتور‌های تندرو می‌شود. همچنین 2 Strokes موتور‌های پرصدا را در بر می‌گیرد و Maxienduro کلاس جدیدی است که برای این نسخه طراحی شده است. کلاس‌های دیگری نیز در این ویدیو معرفی شده که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

پس از تاخیر خوردن انتشار Ride 3 حال تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای آن در نظر گرفته شده است و در این روز بازی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلودی ویدیو از آپارات

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر‌های پیشین آن را در صفحه اختصاصی‌اش در زومجی مشاهده کنید. نظرات خود را در مورد بازی‌های موتورسواری با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده