نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

اخبار جدیدی از بازی MediEvil Remaster طی یک یا دو هفته آینده منتشر می‌شود

بر اساس اعلام شان لیدن، به زودی اطلاعات بیشتری از بازی MediEvil Remaster به گوش طرفداران خواهد رسید.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، سید شامن، مدیر بخش رسانه‌های اجتماعی پلی استیشن در جریان آخرین پادکست پلی‌استیشن اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری از بازی MediEvil Remaster منتشر خواهد شد. ظاهرا شان لیدن، رئیس بخش سرگرمی های تعاملی سونی در طی یک یا دو هفته آینده در پادکست پلی‌استیشن حضور خواهد یافت و شخصا اطلاعات بیشتری را از این ریمیک کلاسیک و محبوب به اشتراک خواهد گذاشت.

شما می‌توانید این پادکست را از طریق سرویس Soundcloud گوش دهید. اگر تنها به شنیدن برنامه‌های کوتاه علاقه دارید، شامن به این موضوع اشاره کرده است که اعلام اخبار مربوط به ریمستر بازی MediEvil در حدود ۳۴ دقیقه به طول می‌انجامد. بازی MediEvil Remaster در طی کنفرانس سونی در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 در آناهایم کالیفرنیا معرفی شد. در این رویداد تنها تریلر کوتاهی از بازی منتشر شد و پس از آن بازی در سکوت خبری فرو رفت.

در حال حاضر اطلاعات ما از بازی MediEvil remaster به عرضه انحصاری آن روی پلی استیشن 4 و پشتیبانی بازی از رزولوشن 4K محدود می‌شود. اگر دل‌تان برای برخی از بازی‌های کلاسیک پلی استیشن 1 تنگ شده است، کمپانی سونی ماه گذشته از نسخه مینی کنسول پلی استیشن / PlayStation Classic رونمایی کرد. با این حال، تاکنون بازی MediEvil برای این مینی کنسول تایید نشده است و تنها ۵ بازی از میان ۲۰ بازی این کنسول معرفی شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده