// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸

کمپانی SilentiumPC از خنک‌کننده‌ مقرون به صرفه‌ Spartan 3 PRO RGB HE1024 رونمایی کرد

کمپانی  SilentiumPC از خنک‌کننده‌ی بادی مقرون به صرفه‌ی Spartan 3 PRO RGB HE1024 رونمایی کرد.

کمپانی  SilentiumPC اخیرا خنک کننده‌ی پردازنده‌ی جدیدی با نام Spartan 3 PRO RGB HE1024 را معرفی کرده است که می‌تواند یک جایگزین ارزان قیمت و کاربردی برای خنک‌کننده‌های پیش‌فرض همراه پردازنده‌های نسل جدید باشد.

این خنک‌کننده‌ی بادی حتی می‌تواند با توجه به قیمت پایین‌تری که نسبت به مدل‌های بسیار معروف دارد، بیشتر توسط افرادی که سیستم‌های آماده عرضه می‌کنند، مورد استفاده قرار بگیرد. خنک‌کننده‌ی Spartan 3 PRO RGB با برخورداری از ابعاد کوچک و مجهز بودن به تعداد 4 لوله انتقال حرارت حرارت 6 میلیمتری و همچنین یک هیت‌سینک آلومینیومی مناسب است. این محصول مقرون به صرفه با داشتن یک فن Sigma PRO RGB 100 PWM از عملکردی فوق العاده بالا برخوردار است.

باوجود ابعاد کوچگ این خنک‌کننده‌ی ارزان قیمت، وزن آن تنها حدود ۴۷۶ گرم است. در بخش اصلی پایه که تماس مستقیم با پردازنده‌ی سیستم کاربران دارد، تعداد ۴ لوله انتقال دهنده‌ی حرارت مسی با قطر ۶ میلی‌متر در نظر گرفته شده است که با استفاده از فناوری HE از داخل پره‌های هیت‌سینک عبور کرده و گرمای جذب شده از پردازنده را به صورت مستقیم به سمت شبکه‌های آلومینیومی هیت‌سینک هدایت می‌کنند.

Spartan 3 PRO RGB HE1024

سیستم نورپردازی RGB این محصول جدید دارای جلوهای بسیار خیره کننده‌ای است که می‌تواند از طریق بخش‌های اصلی RGB به مادربرد‌های دارایی این فناوری و نرم افزارهای شخصی‌سازی نورپردازی سیستم نظیر Asus Aura, ASRock RGB LED, EVGA RGB و MSI Mystic Light و همچنین کنترلر دستی Nano RGB متصل شود.

Spartan 3 PRO RGB HE1024

نصب خنک‌کننده‌ی Spartan 3 PRO RGB روی سیستم کاربران بسیار ساده است و نیازی به ابزار‌های خاص ندارد. شما با قرار دادن براکت مخصوص این کولر در پشت مادربرد، به راحتی می‌توانید آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

همانطور که گفته شد، کمپانی SilentiumPC روی این خنک کننده از یک عدد فن ۱۰۰ میلیمتری از نوع Sigma Pro RGB استفاده کرده است. این فن از طریق اتصال PWM کنترل می‌شود و می‌تواند با سرعت ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دور بر دقیقه گردش کند. کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود، با استفاده از ابزارهای کنترلی موجود روی مادربرد جدید، عملکرد این فن‌ها را به حالت سکوت یا عملکرد تمام قدرت تغییر دهند.

کولر جدید Spartan 3 PRO RGB HE1024 تا چند روز آینده با برچسب قیمت ۲۳.۹۰ یورو در سراسر اروپا در دسترس خواهد بود.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده