نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

روند ساخت فصل آخر بازی The Walking Dead از زبان مدیر کمپانی Skybound Games

در قالب یک پرسش و پاسخ در بلاگ ردیت، مدیر کمپانی Skybound Games امیدواری خود مبنی بر انتشار قسمت سوم از فصل آخر بازی The Walking Dead تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ را اعلام و اطلاعاتی جدید از روند ساخت بازی منتشر کرد.

چندی پیش بود که متوجه شدیم استودیو تل تیل گیمز که با ساخت مجموعه‌ی The Walking Dead می‌شناسیمش، با یک مشکل اساسی مواجه شده، کارمندانش را اخراج کرده و ساخت قسمت‌های بعدی فصل آخر از بازی مردگان متحرک را به حالت تعلیق درآورده است. در حالی که همه فکر می‌کردند دیگر قرار نیست قسمتی از این سری فوق‌العاده محبوب منتشر شود، کمپانی اسکای باند گیمز اعلام کرد که طی یک همکاری با تل تیل گیمز، قسمت‌های بعدی این بازی را خواهند ساخت و در دسترس مخاطبان قرار خواهند داد. 

کمپانی Skybound Games اخیرا یک جلسه پرسش و پاسخ در بلاگ ردیت برگزار کرد و در جریان آن، سوالات بسیار زیادی از رئیس کمپانی یعنی یان هو (Ian Howe) پرسیده شد و او هم به این سوالات پاسخ داد. هو در جریان این پرسش و پاسخ، اطلاعات جدیدی از روند ساخت قسمت‌های بعدی سری The Walking Dead منتشر کرد که در این مطلب، اطلاعات موجود را بررسی می‌کنیم.

یکی از سوالاتی که از هو پرسیده شد، به تاریخ انتشار اپیزود سوم بازی مربوط می‌شد. هو در پاسخ این پرسش گفت که یک سری فرآیندهای قانونی، فعلا ساخت این اپیزود را متوقف کرده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد که امیدوار است با وجود این شرایط بعضا سخت، تیم سازنده بتواند ساخت قسمت سوم را از سر بگیرد و آن را به نتیجه برساند و منتشر کند.

هو تاکید کرد که با وجود مشخص نبودن تاریخ انتشار اپیزود سوم، استودیو تل تیل گیمز قبل از تعطیل شدنش بخش اعظمی از آن را ساخته بود و Skybound Games قرار نیست کار زیادی روی آن انجام بدهد و به همین دلیل، هو به انتشار بازی تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی ابراز امیدواری کرد. در پیام هو به کاربران ردیت می‌خوانیم:

صبر و حوصله‌ی شما من را وادار کرد که بگویم بله؛ من منتظرم و امیدوارم که اپیزود سوم تا قبل از پایان سال میلادی ۲۰۱۸ منتشر شود و اگر این اتفاق نیفتد، خیلی ناامید خواهم شد.

با توجه به سخنان هو، اپیزود چهارم فعلا فقط وارد مرحله‌ی پیش تولید شده و هنوز آنطور که برنامه‌ریزی شده، مراحل ساخت این اپیزود از مجموعه‌ی The Walking Dead طی نشده است. هو در ادامه تاکید کرد که به محض شروع شدن روند توسعه‌ی بازی، آن‌ها تمام تلاششان را خواهند کرد تا اپیزود چهارم به بهترین شکل ممکن ساخته شود و این بازی فوق‌العاده محبوب، به پایان و نتیجه برسد.

در ادامه‌ی پرسش و پاسخ‌هایی که از رئیس کمپانی Skybound Games در بلاگ ردیت به عمل آمد، هو به بازگشت کارمندان سابق تل تیل گیمز به پروژه‌ی ساخت فصل آخر بازی اشاره کرد. هو در صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که با نزدیک به چهل نفر از کارمندان سابق تل تیل گیمز ارتباط برقرار کرده و آن‌ها هم نسبت به بازگشت به پروژه‌ی ساخت بازی ابراز تمایل کرده‌ و هیجان‌زده شده‌اند! با توجه به صحبت‌های هو، به محض تمام شدن مراحل قانونی و شروع ساخت بازی، صحبت‌هایش با اعضای سابق تل تیل را ادامه خواهد داد؛ چرا که از نظرش تمام کردن مراحل ساخت بازی بدون حضور افرادی که از ابتدا مشغول طراحی‌اش بوده‌اند، کار چندان جالبی نیست. وی در ادامه اعلام کرد که برخی از اعضای سابق تل تیل از استودیوهای دیگر پیشنهادهایی داشته‌اند و از نظر هو این موضوع کاملا قابل درک است.

در کنار تمامی این موارد، هو نسبت به بازگشت مجموعه The Walking Dead به فروشگاه‌های الکترونیکی ابراز امیدواری کرد و در ادامه خاطرنشان کرد که برای اعضای سابق تل تیل گیمز که در سان فرانسیسکو زندگی می‌کنند، شرایط کار و زندگی در شهر لس آنجلس (که کمپانی Skybound در آن واقع شده) فراهم خواهد شد.

اینطور که به‌نظر می‌رسد کمپانی Skybound Games می‌خواهد این شرایط سخت را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند و این مجموعه‌ی محبوب را آنطور که شایسته‌اش است، به پایان برساند. باید صبر کنیم و ببینیم که در ماه‌های آینده چه پیش خواهد آمد و ایا قسمت سوم بازی تا قبل از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد یا خیر.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده