نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

اولین تصویر از لباس مشکی سوپرمن در کراس اور الس ورلد

به‌تازگی تصویری از تایلر هوچلین منتشر شده که در کراس اور تلویزیونی الس ورلد، لباس مشکی کلاسیک سوپرمن را بر تن کرده است و ما بالاخره می‌توانیم این لباس را در لایو اکشن ببینیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استیون امل، بازیگر محبوب سریال Arrow (ارو) تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری رویداد کراس اور ابرقهرمان سه شب شبکه The CW را منتشر کرده است. ما در این تصویر شاهد این هستیم که تایلر هوچلین (بازیگر نقش شخصیت سوپرمن) برای اولین بار لباس مشکی نمادین و کلاسیک مرد پولادین را بر تن کرده است. علاوه بر خود تایلر هوچلین، ما شاهد حضور استیون امل و همچنین گرانت گاستین، بازیگر سریال The Flash (فلش) هم هستیم.

شبکه The CW چندی پیش تاریخ پخش کراس اورِ ارو ورس خود را که سالانه به روی آنتن می‌رود، مشخص کرد. امسال قرار است خط داستانی این کراس اور به سمت شهر گاتهام برود؛ جایی که در گذشته برای این شبکه و سریال‌های آن، به نوعی ممنوعه بود. این کراس اور اول از همه با سریال فلش، در تاریخ یکشنبه، ۹ دسامبر (۱۸ آذر) آغاز می‌شود. بعد از آن، سریال ارو قرار است این داستان را در تاریخ دوشنبه، ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) ادامه دهد. در نهایت هم داستان این کراس اور در سریال Supergirl (سوپر گرل) و در تاریخ سه شنبه، ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) به پایان می‌رسد. با اینکه در سال گذشته سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) هم حضور داشت، اما براساس برنامه‌ریزی‌ها، این مجموعه امسال از کراس اور کنار گذاشته شده است. از طرف دیگر، از آنجایی که سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ) امسال برای فصل دوم خود به روی آنتن می‌رود، طرفداران انتظار داشتند که این مجموعه هم در کراس اور حضور داشته باشد، اما هنوز این سریال هیچ ارتباط خاصی با دنیای ارو ورس برقرار نکرده است.

stephen amell - arrow - Grant Gustin - The Flash - Tyler Hoechlin - Superman - supergirl

استیون امل در نقش اولیور کویین ملقب به گرین ارو، ملیسا بنویست در نقش کارا دنورز ملقب به سوپر گرل و گرانت گاستین در نقش بری آلن ملقب به فلش از جمله بازیگران اصلی‌ای هستند که در این رویداد حضور دارند. علاوه بر هنرمندان نام برده شده، رابی رز در نقش کیت کین ملقب به بت وومن، تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، الیزابت تالوک در نقش لوییس لین، جرمی دیویس در نقش دکتر جان دیگن و کاساندرا جین امل در نقش نورا فرایز، همسر شخصیت شرور کلاسی کتاب‌های کمیک دی سی یعنی مستر فرایز هم از جمله بازیگرانی هستند که در این رویداد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این خط داستانی، آغازی برای حضور رابی رز در قالب شخصیت جدیدی به نام کیت کین یا همان بت وومن است تا این شخصیت بتواند راه را برای آغاز مجموعه تلویزیونی خودش هموار کند. با اینکه در دنیای دی سی، کیت یکی از فامیل‌های نزدیک بروس وین به حساب می‌آید، اما انتظار نمی‌رود که حالا حالاها بتمن در این خط داستانی یا هر جای دیگری در دنیای ارو ورس، حضور داشته باشد. اینگونه گفته شده که بتمن در این دنیا وجود دارد و حتی اولیور کویین هم نام خانوادگی او را در فصل آخر سریال ارو به زبان آورده بود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده