// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

جمع بندی مسابقات SEA Major 2018 بازی Street Fighter V

مسابقات لیگ Street Fighter V با برگزاری یکی دیگر از رویداد‌های Premier کپکام پرو تور پایان یافت. با زومجی همراه باشید تا از وقایع مهم مسابقات SEA Major 2018 مطلع شوید.

در حالی که تا پایان فصل مسابقات بازی Street Fighter V تنها ۳ رویداد Premier باقی مانده است بازیکنان سعی می‌کنند امتیازات کافی را برای ملحق شدن به Capcom Cup 2018 جمع‌آوری کنند. در این میان، جدیدترین مسابقات کپکام پرو تور (Capcom Pro Tour 2018) که در شرق پایان یافت در کشور سنگاپور با نام SEA Major 2018 انجام شد.

بازیکنان زیادی از سرتاسر دنیا همچون چین، هنگ کنگ، ژاپن، ایالات متحده، کره، مالزی، تایوان و دیگر نقاط در این مسابقات شرکت کردند. بازیکنان مطرح ژاپنی که در جریان تمامی مسابقات پرمیر آنها را دیده‌ایم همچون دایگو، توکیدو، فودو، هایتانی و ایتاباشی زانگیف در این مسابقات ثبت نام کرده بودند. در آن سو بازیکنان آمریکایی همچون جاستین وانگ، ریکی اورتیز، کری‌مور و کریس جی نیز به این رویداد CPT ملحق شدند. تیم اکو فاکس اخیرا در پی تصمیماتی، بسیاری از بازیکنان بازی‌های مبارزه‌ای خود را اخراج کرده بود و به همین دلیل پانک موفق به ملحق شدن به این مسابقات نشد، اما در آن سو جاستین وانگ، توکیدو و موموچی از اکو فاکس توانستند در این مسابقات شرکت کنند.

SEA Major 2018

گزارشگران استریت فایتر از سمت راست؛ کنی اومگا، سیجم و زی (نوار معرفی گزارشگران زیر عکس اشتباه نوشته شده است)

مسابقات SEA Major 2018 در ۸ جدول یا Pool با حضور ۱۴۵ بازیکن آغاز شد. به جز یکی از جدول‌ها که ۱۹ بازیکن در خود جای داده بود در آن سو ۱۸ بازیکن در تمامی براکت‌ها حضور پیدا کردند. مسابقات یاد شده در دو روز یعنی ۱۳ و ۱۴ اکتبر (۲۱ و ۲۲ مهر ماه)‌ برگزار شد و مبارزان رقابت‌های خود را برای کسب امتیاز و جایزه اصلی این رویداد آغاز کردند.

 

روز اول

مسابقات روز اول رویداد SEA Major 2018 تا مرحله «۱۶ بازیکن برتر» یا همان Top 16 انجام شد. توکیدو که وی را به عنوان یکی از قوی‌ترین بازیکنان فایتر می‌شناسیم در اولین جدول توانست تمامی حریفان خود همچون XYZZY و استورم کوبو را با نتیجه دندان شکن ۲-۰ شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

درگیری‌ها در دومین جدول ادامه یافت و شاهد حضور بازیکنان مطرحی همچون دایگو اومه هارا، جاستین وانگ، موکه و کازونوکو به همراه اوتانی بودیم. دایگو همانند همیشه به راحتی از جدول خود نجات پیدا کرد و در این میان حتی توانست کازونوکو را نیز با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. از طرفی موکه توانست در دو ست پیاپی جاستین وانگ را با کاراکتر Cammy از سر راه بردارد. وی در ادامه پس از باختن به دایگو به براکت بازنده‌ها رفت و باری دیگر در مقابل جاستین قرار گرفت. این بار حال جاستین بود که توانست با منات ۲-۰ موکه را شکست دهد و او را از جریان مسابقات حذف کند.

SEA Major 2018

فودو و توکیدو در حال مدیتیشن کردن

قهرمان دو مسابقه اصلی کپکام پرو تور در فصل جاری مسابقات یعنی ساکو، در جدول سوم ترس در جان مبارزان انداخت. ریکی اروتیز از آمریکا اولین قربانی ساکو بود که با نتیجه ۲-۰ به براکت بازنده‌ها فرستاده شد. پس از آن ایتاباشی زانگیف نیز موفق به شکست دادن کاراکتر ساکو یعنی منات نشد و با همین نتیجه به براکت بازنده‌ها رفت تا شانس خود را در آنجا امتحان کند. ریکی اروتیز در براکت بازنده‌ها توانست یکی از قوی‌ترین بازیکنان Cammy یعنی ورلورن را هم شکست دهد، اما در ادامه با نتیجه ۲-۱ به ایتیزان یا همان ایتاباشی زانگیف مغلوب شد و از جریان مسابقات خداحافظی کرد.

SEA Major 2018

تالون و هاتسومه

دو نفر از اعضای دیگر تیم Beast که به دست دایگو مدیریت می‌شود، یعنی فودو و گیمربی در چهارمین جدول حضور پیدا کردند. یکی از کسانی که می‌توانست این دو بازیکن را تهدید کند، موموچی بود که متاسفانه در همان ابتدا در رقابت خود با گیمربی باخت و در براکت بازنده‌ها از عضو دیگر این تیم یعنی فودو شکست خورد و از ادامه دادن مسابقات منع شد.

در آن طرف، هایتانی و فوجیمورا از تیم Fudoh در جدول بعدی در کنار ماگو از ژاپن حضور پیدا کردند. هر دو بازیکن در براکت برنده‌ها از حریفان چینی خود شکست خوردند و در انتها در براکت بازنده‌ها مقابل همدیگر قرار گرفتند. فوجیمورا در این رقابت توانست با ایبوکی، هم‌تیمی خود یعنی هایتانی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. از طرفی ماگو بدون اینکه حتی یک ست از حریفان خود شکست بخورد تمامی آنها را با نتیجه ۲-۰ شکست داد و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

جان تاکئوچی از تیم لیکوئید در کنار ان‌ان و گاچیکن در براکت بعدی قرار گرفتند که متاسفانه شاهد صعود تاکئوچی با کاراکتر رشید در جدول نبودیم. اما در آن سو بازیکن رشید دیگری یعنی گاچیکن موفق شد از براکت برنده‌ها به مرحله بعدی راه پیدا کند. NL که از قوی‌ترین بازیکنان Cammy شناخته می‌شود نیز از براکت بازنده‌ها با شکست دادن Ryuesei از ژاپن به تاپ ۱۶ راه پیدا کرد.

SEA Major 2018

ان ال و گاچیکن

در این بین، یکی دیگر از بازیکنان قوی ژاپنی یعنی نمو در براکت هفتم حضور پیدا کرد که در همان ابتدا به براکت بازنده‌ها روانه شد و پس از آن نیز در مرحله پنجم از جریان مسابقات حذف شد. در آن سو بیگ برد از امارات متحده عربی نیز توانست در براکت برنده‌ها حریف‌های خود همچون کریس جی را شکست دهد و از این براکت جان سالم به در ببرد.

در آخرین جدول بازیکن کمتر شناخته شده‌ای با نام Bravery از سنگاپور حضور داشت که توانست با کاراکتر Cammy بازیکنانی قوی همچون اویل کینگ و حتی سیان را شکست دهد. iamChuan از تیم اطلس بِر در براکت بازنده‌ها موفق شد که دو حریف قوی خود یعنی اویل کینگ و هیومن‌ بامب را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

 

روز دوم؛ ۱۶ بازیکن برتر (Top 16)

اولین بازی روز دوم رویداد SEA Major 2018 بین توکیدو و استورم کوبو انجام شد که شاهد پیروزی توکیدو بودیم. در آن سو رقبای قدیمی استریت فایتر یعنی دایگو و جاستین که با همدیگر یکی از لحظه‌های تاریخی بازی‌های مبارزه‌ای را رقم زده‌اند باری دیگر مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در رقابت حساسی که بین این دو انجام شد، در حالی که هر دو بازیکن نوار سلامتی کمی در اختیار داشتند دایگو حرکت سوپر جاستین وانگ را پس از برخاستن حدس زد و پس از دفاع کردن، حریفش را شکست داد.

ساکو و ایتاباشی زانگیف نیز در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و از آنجا که کاراکتر ایتاباشی از سرعت حرکت بسیار کمی برخوردار است موفق به شکست دادن کاراکتر زونینگی همچون منات نشد و در همان ابتدا مغلوب شد. فودو و گیمربی از تیم Beast پس از پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود در بازی‌های مقدماتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که با پیروزی گیمربی همراه بود. در ادامه گیمربی توانست در رقابتی حساس ساکو را نیز شکست دهد و به براکت بازنده‌ها بفرستد. البته ساکو در براکت بازنده‌ها توانست حریف ژاپنی خود یعنی فوجیمورا یا همان یوکودان سابق را شکست دهد و به Top 8 راه پیدا کند.

SEA Major 2018

دو نفر از پنج بازیکن بازی‌ّهای مبارزه‌ای که از آنها به عنوان خدایان این رشته یاد می‌شود در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. دایگو و توکیدو باری دیگر مبارزات خود را شروع کردند و شاهد نبردی دیگر بین گایل و آکوما بودیم. دایگو توانست با نتیجه ۲-۰ حریفش را شکست دهد و روانه براکت بازنده‌ها کند.

ماگو با کاراکتر مخرب خود یعنی Cammy نه تنها توانست قهرمان چندین مسابقات استریت فایتر یعنی فوجیمورا رو شکست دهد، بلکه در مرحله بعدی با مغلوب کردن گاچیکن به مرحله «۸ بازیکن برتر» راه یافت. بیگ برد نیز با شکست دادن ZJZ از تایوان و Bravery از چین به مرحله نهایی راه پیدا کرد. در براکت بازنده‌ها توکیدو و جاستین وانگ نیز با شکست دادن دو بازیکن یاد شده به مرحله بعدی صعود کردند.

 

۸ بازیکن برتر (Top 8)

در ابتدا می‌توانید به اسامی بازیکنانی که به «۸ بازیکن برتر» یا همان Top 8 راه پیدا کرده‌اند نگاهی بیندازید. گفتنی است که بازی‌های تاپ ۸ در قالب First to 3 برگزار می‌شود که همانطور که از نام آن پیدا است اولین بازیکنی که بتواند زودتر از حریفش دست سوم را پیروز شود در براکت صعود می‌کند.

براکت برنده هاتیمکاراکتر
دایگو اومه هاراCYG Beastگایل
گیمربیCYG Beastکمی
ماگوکمی
بیگ بردNASRرشید و کن
براکت بازنده هاتیمکاراکتر
جاستین وانگEcho Foxمنات
ایتاباشی زانگیفDNGابیگیل
ساکوFAVمنات
توکیدوEcho Foxآکوما

گیمربی و دایگو که هر دو از تیم Beast هستند اولین بازی براکت تاپ ۸ را آغاز کردند. کمی با استفاده از دریل خود توانست چندین بار از زیر بوم‌های دایگو عبور کند. این موضوع به دایگو اجازه نمی‌داد که عملکرد مطلوبی در روند زونینگ خود داشته باشد. با این حال دایگو سعی کرد روی روند Neutral کار کند. این تصمیم به وی اجازه داد که از فشار‌های کمی دوری کند و نتیجه را به ۲-۲ تغییر دهد. ما شاهد رقابت بسیار حساسی بین این دو بازیکن بودیم، تا اینکه دایگو در حرکتی اشتباه فلش کیکی خالی را روانه حریفش کرد؛ در حالی که گیمربی در حال دفاع کردن بود. گیمربی پس از فرود آمدن حریفش او را پانیش یا به اصطلاح مجازات کرد. از آنجا که این دو بازیکن در براکت برنده‌ها بودند دایگو به براکت بازنده‌ها رفت تا در مقابل فرد پیروز رقابت بین ایتاباشی زانگیف و جاستین وانگ قرار بگیرد.

SEA Major 2018

بیگ برد کاراکتر کن را در اولین رقابت خود در مقابل ماگو انتخاب کرد تا بلکه بتواند در مقابل کاراکتری هجومی همچون کمی مقاومت کند. رقابت این دو بازیکن نیز به ۵ بازی کشانده شد. در این رقابت، در حالی که بیگ برد ۲ ست از حریفش جلو بود، اما در آن سو ماگو توانست نتیجه را به ۲-۲ تغییر دهد. در ست آخر، بیگ برد در دو راند بسیار مخرب حریف ژاپنی خود را متعجب و غافل‌گیر کرد. در حالی که بیگ برد نوار سلامتی کاملی در اختیار داشت در انتها با یک ضربه Over Head کار ماگو را تمام کرد. بیگ برد در بازی بعدی خود که در مرحله نیمه نهایی برنده‌ها انجام شد توانست با همین نتیجه یعنی ۳-۲ کاراکتر کمی گیمربی را نیز شکست دهد. جالب است که بدانید این بار بیگ برد از کاراکتر کن برای شکست دادن حریفش استفاده نکرد و با رشید توانست Cammy دیگری را شکست دهد.

دایگو و جاستین وانگ باری دیگر در جریان این رویداد مقابل یکدیگر ظاهر شدند و باز دایگو توانست با همان نتیجه ۳-۲ حریفش را از جریان مسابقات حذف کند. در آن سو ماگو در دیداری که با توکیدو داشت عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و با نتیجه ۳-۱ از جریان مسابقات حذف شد.

دایگو و توکیدو در براکت بازنده‌ها دوباره نبرد با یکدیگر را آغاز کردند. دایگو در جریان همین رویداد توانسته بود توکیدو را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. 

دایگو در حالی که ۲ ست از حریف همیشگی خود جلو بود در ست پایانی موفق به کسب یک راند هم نشد. توکیدو در ست سوم توانست با کریتیکال آرت، اولین پیروزی در مقابل دایگو را کسب کند و وارد بازی چهارم بشود. در اولین راند، در حالی که گایل در گوشه سمت چپ گیر اتفاده بود، پس از برخاستن، فلش کیک را روانه حریفش کرد که با دفاع توکیدو روبه‌رو شد و جریان بازی ناگهان به نفع توکیدو تغییر پیدا کرد.

SEA Major 2018

در راند بعدی، دایگو روند زونینگ خود را با سانیک بوم‌ها شروع کرد و پس از مواجه شدن با پرش آکوما، با فلش کیک از نزدیک شدن حریفش جلوگیری می‌کرد. راند تساوی با فلش کیک آخری دایگو پایان یافت و رقابت وارد راند فینال شد. راند فینال در حالی که دایگو نوار سلامتی خالی‌ای در اختیار داشت، سعی کرد با پرش به آکوما نزدیک شود که با آپرکات حریفش روبه‌رو شد و بازی به ست فینال کشانده شد.

راند اول در حالی که دایگو می‌توانست آکوما را پس از پرش خالی مجازات کند اما این موقعیت را از دست داد و همین اشتباه باعث شد که توکیدو اولین راند را پیروز شود. راند دوم در حالی که دایگو نوار سلامتی کمی در اختیار داشت توانست حریفش را نقش بر زمین کند. دایگو در حالی که قصد داشت پس از برخاستن حریفش به فشار‌های خود ادامه دهد اما نتوانست ضربه Wake Up آکوما را حدس بزند و راند دوم را با همین روال باخت.

گیمربی در مرحله «فینال بازنده‌ها» منتظر توکیدو بود، اما گویا توکیدو تمرین‌های خود با بازیکنان Cammy را به‌خوبی انجام داده بود. توکیدو توانست حریفش را با نتیجه دندان شکن ۳-۱ شکست دهد و گیمربی را در جایگاه سوم رها کند.

 

فینال: توکیدو (آکوما) و بیگ برد (رشید)

SEA Major 2018

توکیدو از براکت بازنده‌ها به Grand Final راه پیدا کرد و در مقابل حریفش بیگ برد که از براکت برنده‌ها به فینال رسیده بود قرار گرفت. از آنجا که توکیدو از براکت بازنده‌ها به فینال راه پیدا کرده بود برای پیروزی در مسابقات SEA Major نیاز به پیروزی در ۲ ست ۳ تایی داشت. اولین بازی در حالی که توکیدو یک راند از حریفش جلو بود زیر فشار‌های رشید قرار گرفت. در حالی که رشید با پرتاب طوفان‌ها ،در ضربات خود چندین فریم از حریفش پیش افتاده بود، ناگهان با Raging Demon آکوما روبه‌رو شد که نه تنها ضربات زنجیره‌ای بیگ برد را شکست، بلکه نوار سلامتی او را نیز به اتمام رساند. در نتیجه شاهد ست ویرانگر و مخربی از آکوما در اولین بازی بودیم که این موضوع روی بیگ برد تاثیر گذاشت؛ طوری که بیگ برد توانایی هیچ کاری را نداشت و تصمیماتش با بن بست روبه‌رو می‌شد.

در ست دوم، بازیکنان توانستند یک راند از همدیگر بگیرند و راند فینال را آغاز کنند. در انتهای راند فینال آکوما در حالی که V-Trigger خود را فعال کرده بود پرش کرد و دو گلوله پلاسما به سمت حریفش پرتاب کرد. بیگ برد موقعیت خود را تغییر داد و با پرتاب کردن طوفان آن را به لگد عقابی خود چسباند و نتیجه را مساوی کرد. در ست سوم باری دیگر توکیدو استراتژی هجومی به خود گرفت و در چندین مرحله با اینکه نوار سلامتی کمتری از حریفش در اختیار داشت وی‌‌تریگر خود را فعال کرد و رشید را در هم کوبید. توکیدو در انتها رشید را با یک Throw به گوشه سمت چپ پرتاب کرد و سپس با یک ضربه لگد نشسته ست سوم را پیروز شد.

SEA Major 2018

در بازی چهارم باری دیگر شاهد تساوی راند‌ بودیم، تا اینکه بیگ برد توانست چندین بار Demon Flip آکوما را با ضربه ضد هوایی خود مختل کند و در انتها آسیبی جدی به توکیدو وارد کند. بازی در انتها به قدری حساس شد که شاهد رخ دادن اشتباه از هر دو بازیکن بودیم. بیگ برد نفر اول بود که به طور اشتباهی و خالی ضربه Eagle Spike را به سمت آکوما پرتاب کرد. توکیدو پس از دفاع کردن موفق به مجازات یا Punish کردن حریف نشد و همین موضوع باعث شد که توکیدو اشتباه حمله کند. توکیدو پس از به هوا پرتاب کردن حریفش با شلیک پلاسما خواست که با آپرکات ضربات خود را افزایش دهد، اما این ضربه به حریفش اصابت نکرد و رشید بلافاصله پس از برخاستن نتیجه بازی را به ۲-۲ تغییر داد.

بازی فینال با پرتاب پلاسما‌های آکوما آغاز شد و رشید با حرکت V-Skill خود چندین بار توانست از زیر آنها عبور کند. راند اول هر دو بازیکن پس از فعال کردن وی‌تریگر حملات خود را آغاز کردند. رشید طوفانی به سمت توکیدو پرتاب کرد که در این حین آکوما در حال انجام حرکت Demon Flip و شلیک پلاسما از هوا بود. رشید پس از اصابت با یکی از پلاسماها نقش بر زمین شد و پس از برخاستن با ضربات آکوما مواجه شد و تمامی نوار سلامتی خود را از دست داد.

راند دوم با فشار‌های باورنکردنی بیگ برد آغاز شد؛ طوری که هنوز مدت زمان زیادی از آغاز راند نگذشته بود که آکوما خودش را در کرنر دید. بیگ برد با استفاده از این موقعیت توانست آکوما را گیج یا همان Stun کند و رقابت را به راند فینال بکشاند. راند فینال با اولین کامبو رشید آغاز شد. رشید باری دیگر توانست توکیدو را در گوشه سمت راست صفحه گیر بیندازد. آکوما در حالی که قصد داشت با پرتاب گلوله آتشین خود را نجات دهد اما با طوفان رشید اصابت کرد و بازی به نفع بیگ برد پایان یافت.

SEA Major 2018

با این حساب، نتایج این مسابقه رسمی Capcom Pro Tour 2018 یعنی SEA Major 2018 از این قرار شد:

مقام بازیکنتیمکاراکترامتیاز
۱بیگ بردNASRرشید و کن۷۰۰
۲توکیدوEcho Foxآکوما۲۷۰
۳گیمربیCYG Beastکمی۲۰۰
۴دایگو اومه هاراCYG Beastگایل۱۶۰
۵ساکوFAVمنات۱۳۰
۵جاستین وانگEcho Foxمنات۱۳۰
۷ماگوکمی۱۰۰
۷ایتاباشی زانگیفDNGابیگیل۱۰۰

مسابقات Street Fighter V رویداد SEA Major 20188 از کانال رسمی کپکام فایترز در توییچ و یوتیوب پخش شده است و برای تماشا کردن تمامی مسابقات می‌توانید از طریق لینک پایین به آن مراجعه کنید.

تماشای مسابقات روز اول از یوتیوب

تماشای مسابقات Top 16 از یوتیوب

کانال پخش مسابقات از توییچ

 

رویداد فرعی Asian Regionals Finals رویداد SEA MAJOR 2018 

گفتنی است که این رویداد تنها شامل مسابقات Premier استریت فایتر 5 نبود و در روز سوم شاهد برگزاری مسابقات دیگری با نام Asian Regionals Finals بودیم. هشت نفر برتر جدول امتیازات آسیایی در استریت فایتر به این مسابقات دعوت شدند و برای کسب جایگاهی در کپکام کاپ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نام ۸ بازیکنی را که برای شرکت در این مسابقات واجد شرایط شدند، می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

توکیدو Echo Foxآکوما
فودوCYG Beastمیکا
فوجیمورا Fudohایبوکی
ساکوFAVمنات
چوانAtlas Bearگایل
ان الUYUکمی
سیانRazerایبوکی
گاچیکنرشید

فودو در حالی که در رویداد پیشین در ۶ ست پیاپی از توکیدو باخته و حتی موفق به کسب یک بازی نیز نشده بود، در این رویداد در همان ابتدا توانست انتقام خود را از توکیدو بگیرد و با نتیجه ۳-۰ او را شکست دهد. فوجیمورا به راحتی می‌توانست با کاراکتر سرعتی خود یعنی ایبوکی دیوار زونینگ منات را که به دست ساکو هدایت می‌شد، بشکند و نهایتا موفق شد حریف ۴۰ ساله خود را ۳-۱ شکست دهد.

capcom pro tour 2018

چوان، از بازیکنانی که به تازگی با کاراکتر گایل به تیم UYU ملحق شده است، موفق به شکست دادن یکی از قوی‌ترین بازیکنان Cammy نشد و ۳-۱ به بازیکن کره‌ای یعنی NL مغلوب شد. پس از آن گاچیکن با رشید نه تنها توانست سیان را شکست دهد بلکه در ادامه توانست با نتیجه ۳-۰ گایل چوان را نیز از سر راه بردارد.

در براکت بازنده‌ها توکیدو موفق شد با نتیجه ۳-۰ ساکو را حذف و با همین نتیجه گایل چوان را نیز از ادامه دادن مسابقات منع کند. کسی در براکت بازنده‌ها موفق نشد که جلوی توکیدو را بگیرد. حتی میکا که با نتیجه ۳-۰ در براکت برنده‌ها توکیدو را شکست داده بود در مرحله «فینال بازنده‌ها» در رقابتی بسیار نزدیک در راند فینال از توکیدو باخت. گاچیکن که در براکت برنده‌ها فودو را شکست داده بود در مرحله فینال به نبرد با توکیدو رفت.

در کل، هفته خوبی برای بازیکنان رشید بود؛ چرا که گاچیکن توانست در مرحله فینال توکیدو را شکست دهد و مقام اول را از آن خود کند. گاچیکن که پیش‌تر با کسب امتیازات برای ملحق شدن به کپکام کاپ واجد شرایط شده بود باز با پیروزی در این مسابقه به طور خودکار جایگاه خود را محکم کرد. متاسفانه در انتهای رقابت توکیدو و گاچیکن، استریم با مشکل فنی روبه‌رو شد و قادر به تماشای نحوه پیروزی گاچیکن نبودیم. از لینک پایین می‌توانید رقابت ۸ بازیکن برتر این مسابقه را تماشا کنید.

تماشا مسابقه ۸ بازیکن برتر مسابقه Asian Regionals Finals

cpt 2018

برای اطلاع بیشتر از جزئیات براکت این مسابقه می‌توانید به وب‌سایت Challonge مراجعه کنید. زمستان سال گذشته کمپانی کپکام جزئیات رویداد Capcom Pro Tour در سال ۲۰۱۸ را در وب سایت خود منتشر کرد. کپکام پرو تور در واقع به مسابقات لیگ بازی استریت فایتر 5 گفته می‌شود که با پشتیبانی کپکام برگزار می‌شود. بازیکنان در طی سال با ملحق شدن به این مسابقات به کسب امتیاز می‌پردازند تا از این رو بتوانند به مسابقه نهایی این لیگ یعنی Capcom Cup ملحق شوند. در ادامه می‌توانید اسامی ۱۰ بازیکن برتر در جدول امتیازات جهانی را مشاهده کنید. گفتنی است که مسابقات یاد شده در قالب سه رویداد Premier ،Ranking و Online برگزار شده است که در زومجی توانستیم تمامی مسابقات پرمیر و بخشی از مسابقات رنکینگ را پوشش دهیم. برای اطلاع از وقایع رویداد‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی کپکام پرو تور در زومجی مراجعه کنید.

SEA Major 2018

نظرات خود را در مورد بازی استریت فایتر و مسابقات آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده