// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

آپدیت جدید بازی The Persistence معرفی شد

جدیدترین آپدیت بازی The Persistence با حالت‌های جدید و قابلیت‌های تازه برای کاربران معلول برای پلی استیشن VR منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که آپدیت رایگانی در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ماه) برای بازی The Persistence منتشر می‌شود و در اختیار کاربران پلی استیشن VR قرار می‌گیرد. محتوای رایگان این بازی شامل ۴ حالت جدید می‌شود که در کنار ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید برای بازیکنان معلول دیده می‌شود.

بازی The Persistence در حال حاضر شامل دو حالت اولیه Campaign و Survival Mode می‌شود. حالت‌های یاد شده که تعداد آنها به ۴ بخش می‌رسد قرار است گیم پلی متنوعی به این بازی ترسناک اضافه کند. در ادامه می‌توانید حالت‌های یاد شده را به همراه توضیحاتش مشاهده کنید:

  • حالت Glass Cannon: این بخش حالت بقا شامل مهمات بی‌نهایت برای یکی از اسلحه‌های شما می‌شود. در این راستا شما باید ۲۴ اتاق را که شامل دشمنان مختلف می‌شود پشت سربگذارید و در انتها از محیط پا به فرار بگذارید. این حالت در نمایشگاه EGX به یکی از پرتجربه‌ترین حالت‌ها تبدیل شد.
  • حالت Campaign+: این بخش در حالی که یک نیو گیم پلاس است به شما اجازه می‌دهد که با تجهیزات ارتقا یافته باری دیگر بازی را از نقطه ابتدا شروع کنید اما با این تفاوت که این بار شاهد سخت‌ترین درجه سختی می‌شوید. در این حالت ویژگی SuperSense دیگر قابلیت نشان دادن دشمنان پشت دیوار را ندارد و در آن سو Bloodhound نیز در جریان بازی شما را دنبال می‌کند. تنظیمات جدید در بخش ارتقا کاراکتر به همراه Platinum Gear برای کمک به کاربران در این بخش در نظر گرفته شده است.
  • حالت Firts Blood: همانند Glass Canon، در این حالت شما باید از پایگاه یاد شده فرار کنید اما با این تفاوت که تنها یک چاقو در اختیار شما قرار گرفته می‌شود و باید مرحله را با روند مخفی کاری پشت سربگذارید.
  • حالت Permadeath: این حالت بخش همانند کمپین است که تنها یک بار توانایی تجربه آن را خواهید داشت و پس از مردن به نقطه ابتدا برمی‌گردید. البته قابلیت جابه‌جایی سریع برای ارتقا و خرید تجهیزات در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

the persistence

با آپدیت جدید The Persistence، سازندگان نه تنها قصد دارند که بازی را برای تمامی بازیکنان با سطح‌های مختلف آسان کنند بلکه در آن سو تمایل دارند بازی را برای افراد معلول نیز قابل تجربه کنند. حالت Assist به کاربارن معلول اجازه می‌دهد که در هر لحظه از بازی از طریق منو توقف (Pause Menu) به تنظیمات آن دست پیدا کنید و تغییراتی روی آن اعمال کنید. در ادامه می‌توانید نگاهی به تنظیمات آن بیندازید.

  • سرعت بازی: کاهش سرعت بازی برای کاربرانی که از سرعت عکس العمل کمتری برخوردار هستند.
  • آسیب: توانایی کاهش میزان آسیب برای بازیکنانی که قصد دارند بیشتر در بازی زنده بمانند.
  • تلپورت‌های بی‌نهایت: به راحتی بین ایستگاه‌های جا‌به‌جا شوید تا کمتر از استیک‌ها استفاده کنید.
  • مهمات بی‌نهایت: مهمات بی‌نهایت برای کاربرانی که با سر خود هدف‌گیری می‌کنند در نظر گرفته شده است.
  • دشمنان علامت زده شده: دشمنان را برای همیشه از پشت دیوار‌ها رسد کنید که به حملات آنها واکنش نشان دهید.
  • زره خودکار: قابلیت فعال کردن زره به طور خودکار برای بهبود عکس العمل.

همچنین در انتها سازندگان برای کاربرانی ناشنوا و کم‌شنوا سیستمی در بازی تعبیه کرده‌اند. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق علامت‌ها موقعیت حریف یا دیگر مواردی که دارای صدای بلندی می‌شود، را شناسایی کنند.

سازندگان ضمن معرفی آپدیت جدید بازی The Persistence، تریلری نیز از آن منتشر کردند که محتوای آن را به نشان می‌دهد. بازی مذکور هم اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن 4 یعنی پلی استیشن VR در دسترس است و آپدیت یاد شده نیز ۲۶ مهر ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد آپدیت جدید این بازی و قابلیت‌های جدید برای افراد نامعلوم با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده