نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

زمان اکران فیلم آستیگمات مشخص شد

مدیر دفتر پخش خانه فیلم به تازگی زمان اکران فیلم سینمایی «آستیگمات» را اعلام کرده است.

فیلم سینمایی «آستیگمات» از جمله فیلم‌های آماده اکران به شمار می‌رود. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، سعید خانی، مدیر دفتر پخش خانه فیلم در مصاحبه‌ای درباره اکران این فیلم سینمایی اعلام کرده است که زمان اکران فیلم در نیمه‌ی پاییز خواهد بود. خانی در این مصاحبه به شرح زیر صحبت کرد:

قرارداد پخش فیلم «آستیگمات» به تهيه كنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی با «خانه فیلم» امضا شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این فیلم را از نیمه پاییز به سرگروهی سینما باغ کتاب نمایش دهیم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد:

این فیلم با توجه به سوژه اجتماعی و ملتهبی که دارد و نیز گروه بازیگرانش، در گیشه موفق باشد.

آستیگمات

فیلم آستیگمات ساخته‌ی مجیدرضا مصطفوی است که با بازی بازیگران مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی، بهنوش بختیاری، محمد شاکری و نیکی کریمی ساخته شده است. مهتاب نصیرپور بازیگر فیلم «آستیگمات» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «مسافران»، «سگ کشی»، «من ترانه پانزده سال دارم» و «سرو زیر آب» را دارد. حسین پاکدل که یکی از بازیگران «آستیگمات» است، سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «لانتوری» و «برف روی کاج‌ها» را داشته است. محسن کیایی نیز سابقه بازی در فیلم‌های «بارکد»، «خط ویژه»، «بعد از ظهر سگی سگی» و «لونه زنبور» را دارد. این بازیگر اکنون در حال نقش آفرینی در فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» است.

باران کوثری، دیگر بازیگر «آستیگمات»، سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم»، «خنده‌های آتوسا»، «کوچه شهید بی نام» و «اسب حیوان نجیبی است» داشته است. این بازیگر هم‌اکنون فیلم سینمایی «عرق سرد» را روی پرده دارد. هادی حجازی فر نیز در فیلم‌های «لاتاری»، «به وقت شام»، «ماجرای نیمروز» و «کاتیوشا» نقش آفرینی کرده است. نیکی کریمی که یکی از بازیگران نام‌آشنای سینمای ایران به شمار می‌رود، در فیلم‌هایی مانند «عروس»، «آذر»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «محاکمه در خیابان» بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده