نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

فیلم Venom دارای چند صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی دارای بیش از یک صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Venom مشخص شده است. اکران جهانی این فیلم با نمایش آن در کشورهایی چون آلمان، بریتانیا، کره جنوبی، تایوان و اندونزی در روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و روز جمعه این هفته هم در کشور آمریکا اکرانش را آغاز می‌کند. همچنین فیلم Venom ظاهرا برای منتقدان نمایش داده شده است، اما با توجه به اینکه کمپانی سونی پیکچرز زمان مشخصی را برای انتشار نقدهای فیلم و حتی واکنش‌های اولیه آن‌ها مشخص نکرده است، نقدهای این فیلم تا فردا برداشته نخواهد شد و نمی‌توانیم تا آن زمان اولین نقدها و واکنش‌ها نسبت به فیلم ونوم را مشاهده کنیم. با این حال، منابع نزدیک به وب‌سایت ComicBook.com گزارش داده‌اند که فیلم Venom دارای بیش از یک صحنه پس از پایان فیلم است؛ فیلم ونوم در واقع دارای دو صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود.

ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم Venom را برای شما فاش کند


چندین منبع مختلف اعلام کرده‌اند که فیلم Venom دارای دو صحنه پس از پایان فیلم است که ظاهرا یک صحنه پس از پایان فیلم به دنباله این فیلم ربط دارد. با اینکه هنوز محتوای آن رسما تایید نشده است، اما طبق گفته چندین منبع مختلف، در این صحنه ادی براک برای انجام یک مصاحبه به سراغ یک قاتل سریالی که کلیتوس کسدی با بازی وودی هارلسون، نام دارد، می‌رود که برخی گفته‌اند او ظاهری شبیه به پنی وایز داشته است. کلیتوس کسدی در دنیای کامیک به شخصیت شرور و منفی کارنیج تبدیل می‌شود و در صورت ساخت دنباله فیلم Venom که تام هاردی نیز برای آن قرارداد دارد، احتمالا شاهد حضور شخصیت کارنیج خواهیم بود. دومین صحنه فیلم در دنیای عنکبوتی (Spider-Verse) قرار دارد، اما مشخص نیست که این صحنه دقیقا برای چه فیلمی بوده است و باید تا زمان اکران فیلم ونوم و انتشار اطلاعات دقیق‌تر صبر کرد.


تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. فیلم ونوم با درجه سنی PG-13 به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین مدت زمان فیلم Venom هم حدود ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده