نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تام هاردی برای سه فیلم Venom قرارداد دارد

تام هاردی تایید کرد که او برای بازی در سه فیلم Venom (ونوم) با سونی پیکچرز قرارداد امضا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هاردی برای بازی در فیلم‌های بیشتری از شخصیت ونوم تعهد و قرارداد دارد. به نقل از وب‌سایت ComicBook و در مصاحبه با مجله توتال فیلم، هاردی تایید کرد که او برای بازی در سه فیلم Venom قرارداد دارد. بدین ترتیب اگر دنباله فیلم ونوم ساخته شود، بار دیگر شاهد نقش آفرینی هاردی در نقش ادی براک خواهیم بود. هاردی گفت:

من آزادم تا به شما در مورد آنچه می‌خواهید بدانید، بگویم. ما برای سه فیلم قرارداد همکاری امضا کردیم. بنابراین این یک موضوع آزاد است که در مورد آن صحبت می‌کنم. ما می‌خواهیم واکنش مردم را در فیلم اول ببینیم. من فکر می‌کنم که این شخصیت، یک شخصیت فوق‌العاده است. من بازی در هر دو نقش [ادی براک و ونوم] را دوست دارم. این یک نقش سرگرم‌کننده است و سونی تصمیم به ایجاد و راه‌اندازی دنیای مستقل فیلم ونوم گرفته است.

با اینکه هاردی از تعهد خود برای بازی در دنباله‌های فیلم Venom خبر داده، اما سونی پیکچرز هنوز ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید نکرده است و احتمالا در صورت موفقیت فیلم در گیشه، رسما ساخت دنباله این فیلم را اعلام خواهد کرد. با این حال، پیش از این وودی هارلسون نیز تایید کرده بود که او در فیلم Venom نقش کوتاهی خواهد داشت و سپس در دنباله این فیلم قرار است حضور پر رنگ‌تر و مهمی را داشته باشد. ماه گذشته،‌ سونی پیکچرز سومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم ونوم را منتشر کرد.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونوم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده