نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰

اسکات هیز به جمع بازیگران فیلم Venom اضافه شد

اسکات هیز، بازیگر فیلم تنها شجاعان (Only the Brave) به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم ونوم (Venom) اضافه شد و احتمال می‌رود که نقش کارنیج (Carnage) را به او محول کنند.

از آنجایی که دوربین‌های فیلمبرداری پروژه تولید فیلم Venom (ونوم)، جدیدترین و مورد انتظارترین اثر کمپانی سونی در حال آماده‌سازی برای آغاز کار خود هستند، طبیعی است که لیست بازیگران هم تا چند روز آینده قطعی شده و پرونده انتخاب آنها بسته شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی اعلام شده که اسکات هیز، بازیگر فیلم Only the Brave (تنها شجاعان) و فیلم Midnight Special (ویژه نیمه شب)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم ونوم اضافه شده است. حال با معرفی او این سوال پیش می‌آید که آیا قرار است وی در این فیلم نقش کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج را ایفا کند یا خیر؟

اوایل امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی سونی پیکچرز به طور رسمی اعلام کرده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گروه تولید فیلم Venom اواخر این ماه کار خود را آغاز می‌کند و مرحله فیلمبرداری را کلید خواهد زد. به همین منظور هنرمندان و بازیگرانی که به جمع بازیگران این اثر اضافه شده‌اند کم کم در طی زمان‌های مختلف اعلام خواهند شد.

بر اساس گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، آخرین بازیگری که به جمع بازیگران اسپین آف اسپایدرمن اضافه شده اسکات هیز است که در فیلم Only the Brave که امروز یعنی ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)‌ به اکران عموم درخواهد آمد، در کنار جاش برولین محبوب به ایفای نقش پرداخته است.

اینکه اسکات هیز برای چه نقشی انتخاب شده هنوز اعلام نشده و زیر غل و زنجیر پنهان است. اما از طرف دیگر در این گزارش مجدد اعلام شده که کارنیج شخصیت منفی و شرور داستان است و ریز احمد قرار نیست نقش این کاراکتر را ایفا کند. پس به نظر شما می‌توان از گزارش‌های مختلف اینگونه نتیجه گرفت که شاید اسکات هیز برای ایفای نقش کلتوس کاسدی یا همان کارنیج انتخاب شده باشد؟ البته همانطور که بالاتر اشاره شد هنوز نقشی که برای او در نظر گرفته شده مشخص نیست و تا زمان قطعی شدن آن باید صبر کنیم.

پیش از این مشخص شده که تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (به احتمال زیاد شخصیت انه وینگ که همسر سابق ادی براک است) و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و حضور آنها در این پروژه تایید شده است. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که قرار است توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. اخیرا نیز اعلام شده که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا اواخر ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عقب افتاده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده