نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

احتمال حضور ریز احمد در فیلم Venom

ریز احمد در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور در فیلم مستقل شخصیت ونوم (Venom) است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ریز احمد، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای اضافه شدن به تام هاردی در فیلم Venom است. هنوز جزئیاتی از نقش احمد در این فیلم مورد انتظار منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که او قرار است نقش یک شخصیت محبوب در دنیای کامیک مارول را در این فیلم بازی کند. هرچند در ابتدا تصویر می‌شد که احتمال دارد احمد نقش کارنیج (Carnage) را در فیلم Venom بازی کند، اما ظاهرا این شخصیت قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که مطمئن نیستند که کارنیج در فیلم Venom حضور خواهد داشت و احتمال حضور این شخصیت در این فیلم را بسیار کمرنگ می‌دانند. وب‌سایت هالیوود ریپورتر نیز تایید کرد که شخصیت کارنیج در فیلم Venom حضور نخواهد داشت. علاوه بر احمد، از مت اسمیت، پدرو پاسکال و ماتیاس اسخونارتس، به عنوان دیگر گزینه‌های کمپانی سونی پیکچرز یاد می‌شود که در صورت عدم توافق با احمد، سونی گفتگوهای خود را با این بازیگران آغاز خواهد کرد.

Venom

تام هاردی قرار است ایفاگر نقش ونوم در فیلم Venom باشد. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده روبن فلیشر خواهد بود. او پیش از این، کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است. علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) با بازی دواین جانسون، به همراه جف پینکنر،‌ نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، خواهد بود. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار نیست در فیلم Venom حضور داشته باشد.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از پاییز امسال آغاز شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده