// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

آپدیت رایگان بازی Assassin’s Creed Origins به زودی منتشر می‌شود

بازی Assassin’s Creed Origins ماه جاری میزبان یک آپدیت رایگان و یک بسته الحاقی جدید می‌شود که محتویات تازه‌ای را ضمیمه خود کرده‌اند.

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) در سال جاری میلادی محتویات زیادی را برای بازی Assassin’s Creed Origins در نظر گرفته است. در میان اخبار بازی مشخص شد که یکی از این محتویات به‌زودی برای این بازی منتشر می‌شود و در این میان، یک رویداد برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی برگزار خواهد شد.

یوبی‌سافت اعلام کرد که آپدیت جدید بازی Origins در تاریخ نامشخصی از ماه ژانویه به دست کاربران این بازی می‌رسد. محتوای یاد شده شامل یک کوئست‌ جدید می‌شود که به همراه بسته الحاقی این بازی یعنی Hidden Ones برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد. در آن سو کاربران می‌توانند لباس‌های کاراکتر خود را در فروشگاه این بازی به فروش برسانند و از آیتم‌هایی که به صندوق‌های Heka اضافه می‌شود، بهره‌مند شوند. با آپدیت جدید، کاربران می‌توانند آیتم‌هایی از بسته‌های Nightmare ،First Civilization ،Gladiator و Wacky را از آن خود کنند.

علاوه بر محتوای یاد شده، یوبی‌سافت قصد دارد رویداد Trial of the Gods را باری دیگر برگزار کند که این موقعیت را به کاربران می‌دهد که در مقابل دو حریف مبارزه کنند. از تاریخ ۹ الی ۱۶ ژانویه (۱۹ الی ۲۶ دی‌ماه) کاربران می‌توانند با Anubis مبارزه کنند و در آن سو از تاریخ ۲۳ الی ۳۰ ژانویه (۳ الی ۱۰ بهمن‌ماه) به نبرد با Sobek بروند.

در ماه جاری میلادی همچنان قرار است بسته الحاقی The Hidden Ones نیز منتشر شود که یکی از DLCهای پریمیوم این بازی به شمار می‌رود. محتوای جدید کاراکتر این بازی یعنی Bayek را در نقاط جدیدی در میان رومیان رها می‌کند. به نقل از یوبی‌سافت، دی‌ال‌سی جدید شامل محتوای داستانی تازه‌ای می‌شود که همچنین ظرفیت لول بازیکنان را از ۴۰ به ۴۵ ارتقا می‌دهد. گفتنی است که محتوای یاد شده جزو مواردی است که با خریداری Season Pass بازی Origins به کاربران تعلق می‌گیرد.

در انتها یوبی‌سافت از تجهیزات جدیدی که قرار است در فروشگاه بازی و Ubisoft Club در دسترس قرار گیرد، رونمایی و تصاویری از آنها منتشر کرد. بسته Almighty در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی‌ماه) به آیتم‌های فروشگاه اضافه می‌شود، در حالی که بسته For Honor در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن‌ماه) به این فروشگاه راه پیدا می‌کند. آیتم‌های Harlequin و Chop-Chop نیز پیش از انتهای ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در عکس‌های زیر می‌توانید آیتم‌های یاد شده را مشاهده کنید.

Assassin


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده