// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Final Fantasy XV Royal Edition رده بندی سنی شد

نسخه Royal بازی Final Fantasy XV توسط موسسه ESRB برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رده‌بندی سنی شد.

با وجود اینکه تازه‌ترین بازی سری Final Fantasy یعنی بازی Final Fantasy XV تا‌کنون بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه متعددی دریافت کرده است، اما کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) به‌عنوان ناشر این بازی، نسخه کامل آن را معرفی نکرده است. اما به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان در آینده نزدیک قادر به خرید این نسخه خواهند بود؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی Final Fantasy XV Royal Edition توسط موسسه ESRB برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رده‌بندی سنی شده است.

در توضیحات رده‌بندی، اطلاعات جدیدی درج نشده و به تکرار اطلاعات منتشر شده در نسخه استاندارد بازی Final Fantasy XV اکتفا شده است. از بین این اطلاعات می‌توان به کلیات داستانی، زاویه دید، دشمنان، جادو‌ها و سلاح‌های قابل استفاده اشاره کرد. با وجود اینکه محتویات به صورت دقیق اعلام نشده‌اند، اما می‌توان انتظار داشت که نسخه Royal بازی فاینال فانتزی 15 عملکردی همانند نسخه‌ کامل که با نام‌های Game of The Year یا Complete Edition شناخته می‌شود، داشته باشد.

بازی Final Fantasy 15 تاکنون میزبان سه بسته الحاقی با محوریت شخصیت‌های همراه نوکتیس یعنی ایگنیس، گلادیولوس و پرومپتو بوده و می‌توان پیش‌بینی کرد که تمامی آن‌ها در نسخه Royal به همراه بازی اصلی در دسترس باشند. رده‌بندی سنی این نسخه بدان معنا است که مدت زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی اعلام کرده است که امیدوار است در سال ۲۰۱۸ بسته‌های الحاقی بیشتری برای بازی مذکور منتشر شود.

صفحه نسخه Royal در وب‌سایت موسسه ESRB تنها مرجعی است که به عرضه این نسخه اشاره کرده است و کمپانی اسکوئر انیکس تا‌کنون به صورت رسمی آن را معرفی نکرده است. بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶ (۹ آذر ۱۳۹۵) روی کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی سونی و مایکروسافت یعنی PS4 و Xbox One عرضه شد و انتشار نسخه پی سی آن برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده