نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

اولین تصویر از صحنه فیلمبرداری فیلم Halloween منتشر شد

جیمی لی کرتیس به‌تازگی در صفحه رسمی توییتر خود تصویری از صحنه فیلمبرداری فیلم هالووین (Halloween) منتشر کرد که بازگشت خود به ریشه‌های ترسناکش را نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که مراحل تولید جدیدترین قسمت سری فیلم Halloween (هالووین) به طور رسمی توسط عوامل پشت صحنه کلید خورد. یکی از نکات مثبتی که درباره این قسمت وجود دارد این است که در این قسمت ما دوباره شاهد حضور جیمی لی کرتیس محبوب خواهیم بود. آخرین باری که ما این بازیگر ۵۹ ساله را در این مجموعه و در قالب لوری استراد روی پرده سینماها دیدیم، فیلم Halloween: Resurrection (هالووین: رستاخیز) بود که در سال ۲۰۰۲ اکران شد. جدیدترین قسمت سری فیلم هالووین، دنباله مستقیمی برای قسمت ابتدایی این مجموعه که در سال ۱۹۷۸ اکران شده بود، است و داستان تمامی قسمت‌هایی را که بعد از آن روی پرده سینما رفتند نادیده خواهد گرفت. همچنین در این پروژه، نویسنده و کارگردان قسمت ابتدایی این مجموعه یعنی جان کارپنتر باری دیگر در این تیم حضور دارد و این بار به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به فعالیت خواهد پرداخت.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمی لی کرتیس اولین تصویر را از جدیدترین قسمت سری فیلم هالووین در صفحه رسمی توییتری خود منتشر کرد. ما در این تصویر تنها شاهد خود او به همراه لباسی شبیه به لباس معروفش که متعلق به لوری استراد در قسمت ابتدایی بود نیستیم، بلکه علاوه بر خودش، ما نظاره‌گر حضور کارگردان این اثر یعنی دیوید گوردون گرین هم هستیم. دیوید گوردون گرین برای کارگردانی فیلمی استخدام شده که بخش تاریخی بسیار مهمی از این مجموعه را شامل می‌شود. کرتیس در زیر عکس خود در صفحه توییتری‌اش اینگونه نوشت:

اولین سکانس! اولین روز. همان تخته نشان (کلاکت) قدیمی. همان لوری استراد. دیوید گوردون گرین قرار است این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش آن را نوشته، کارگردانی کند. پیشاپیش هالووین سال ۲۰۱۸ بر همگی شما مبارک.

کاملا درست است. اگر به کلاکتی که دیوید گوردون گرین در دست دارد توجه کنید، متوجه می‌شوید که دقیقا همانی است که جان کارپنتر در تولید اولین قسمت از آن استفاده کرده بود. حتی با دقت بیشتر می‌توانید متوجه شوید که نام همان کارگردان روی نوار فیلم ضمیمه شده است.

Holloween

گوردون گرین به‌همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. البته لازم به ذکر است که جان کارپنتر علاوه بر تهیه‌کننده اجرایی، به‌عنوان مشاور هم در این پروژه فعالیت کرده و در بخش نویسندگی هم به تیم کمک خواهد کرد. کارگردان قسمت ابتدایی و اصلی این مجموعه یعنی همان جان کارپنتر قرار است امتیاز بسیار خوبی را برای این اثر به ارمغان بیاورد.

تا به امروز هنوز هیچ اطلاعاتی، هرچند کوچک و جزئی، از طرح فیلمنامه جدیدترین قسمت سری فیلم هالووین منتشر نشده است. با این حال تنها یک خلاصه رسمی توسط کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس که تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارند منتشر شده که به شرح زیر است:

جیمی لی کرتیس قرار است باری دیگر با نقش شخصیت نمادین خود یعنی لوری استراد به روی پرده سینماها بیاید. او قرار است در این اثر باری دیگر با مایکل مایرز روبه‌رو شود. مایکل مایرز شخصیت ماسک پوشی است که به مدت چهار دهه به دنبال لوری استراد است. 

فیلم Halloween قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین تولید و منتشر شود. بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم Halloween را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این فیلم قرار است به‌عنوان آخرین قسمت این مجموعه به روی پرده سینماها برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده