نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

جیمی لی کرتیس در فیلم جدید Halloween حضور خواهد داشت

کمپانی بلوم هاوس اعلام کرد که جیمی لی کرتیس، بازیگر نقش لوری استرود در فیلم جدید مجموعه Halloween حضور خواهد داشت.

حدود دو سال پیش بود که کمپانی بلوم هاوس اعلام کرد که قسمت بعدی فیلم Halloween (هالووین) در دست ساخت است و این مجموعه فیلم‌های ترسناک و محبوب قرار است همچنان ادامه داشته باشد و از ایده‌هایی که برای ساخت این پروژه وجود دارد، استفاده کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی از بازیگران اصلی مجموعه هالووین در فیلم جدید این مجموعه تایید و اعلام شده است. کمپانی بلوم هاوس اعلام کرد که جیمی لی کرتیس، بازیگر نقش لوری استرود در چهار فیلم مجموعه Halloween، در فیلم جدید این مجموعه باز خواهد گشت. او قرار است بار دیگر در مقابل مایکل مایرز قرار بگیرد و با او مقابله کند. علاوه بر این، اولین تصویر رسمی از حضور کرتیس در فیلم Halloween منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Halloween

لی کرتیس اولین‌بار در فیلم Halloween محصول سال ۱۹۷۸، نقش لوری استرود را بازی کرد. او سپس برای بازی دوباره در این نقش در فیلم هالووین ۲ (Halloween II) محصول سال ۱۹۸۱، بازگشت. او دو بار دیگر طی دهه‌های گذشته نقش لوری استرود را بازی کرده است. در ابتدا کرتیس در فیلم Halloween H20: 20 Years Later محصول سال ۱۹۹۸ و سپس در فیلم Halloween: Resurrection (هالووین: رستاخیز) محصول سال ۲۰۰۲، به ایفای نقش پرداخته است. همچنین اسکاوت تیلر-کامپتن در دو فیلم بازسازی Halloween نقش لوری استرود را بازی کرده بود.

دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم پاین‌اپل اکسپرس (Pineapple Express)، کارگردانی فیلم Halloween را بر عهده خواهد داشت. گوردون گرین به‌همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down، روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Halloween قرار است از پاییز امسال آغاز شود. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم Halloween را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Halloween قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین تولید و منتشر شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده