// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷

آپدیت بازی Overwatch نقشه و آیتم های جدیدی به همراه دارد

تا ساعاتی دیگر نقشه جدید بازی Overwatch همراه با یک لباس لجندری برای یکی از کاراکترهای محبوب بازی منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد با انتشار پستی در حساب توییتر خود از لباس لجندری شخصیت D.Va رونمایی کرد که امروز و طی آپدیت جدید بازی Overwatch در دسترس تمام پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت. این لباس که تصاویر آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید Black Cat نام دارد که تغییراتی در ربات شخصیت دی‌وا و همچنین ظاهر خودش ایجاد خواهد کرد.

D.Va

حداقل ۴ لباس Legendary امروز برای شخصیت‌های لوسیو، هانزو، فرح و دی‌وا منتشر می‌شود که فعلا یکی از آن رونمایی شده است. علاوه بر این‌، ۵ لباس Epic نیز همراه با ایموتی‌ها (انیمیشن‌های مختلف برای کاراکترها) و اسپری‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود. آیتم‌های متنوع و زیادی که بلیزارد به اورواچ اضافه می‌کند، باعث می‌شود تا لوت‌باکس‌های عادی بازی (لوت‌باکس‌هایی که فارغ از رویدادهای مخصوص هستند) موارد بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دهند.

D.Va

اما یکی از مهم‌ترین محتویات آپدیت امروز، نقشه Blizzard World خواهد بود که چندی پیش شاهد رونمایی آن بودیم و از ساعاتی دیگر به طور رسمی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. این نقشه قرار است محیط بزرگی را با تصاویر و المان‌هایی از دیگر آثار بلیزارد مثل بازی‌های Diablo ،Warcraft و StarCraft برای بازیکنان فراهم کند. همچنین پیش از این هم با توجه به شروع مسابقات Overwatch League تعدادی لباس و آیتم جدید، متناسب با تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به بازی اضافه شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده