// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تریلر فیلم Paterno محصول HBO با بازی آل پاچینو

شبکه HBO به تازگی تریلری را از فیلم تلویزیونی Paterno به کارگردانی بری لوینسون منتشر کرده که در آن آل پاچینو نقش یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال دانشگاهی ایالت متحده را ایفا می‌کند.

شبکه HBO به تازگی تریلری را از فیلم تلویزیونی پاترنو (Paterno) به کارگردانی بری لوینسون منتشر کرده که در آن، آل پاچینو را در نقش جو پاترنو، سرمربی تیم فوتبال آمریکایی کالج ایالت پنسیلوانیا موسوم به نیتانی لاینز (Nittany Lions) و یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال دانشگاهی ایالت متحده به تصویر کشیده است. دبورا کان (Grey's Anatomy)، دیوید مک‌کنا (American History X) و جان سی ریچاردز (Nurse Betty) نویسندگان فیلمنامه‌ی Paterno هستند. HBO این اثر را با همکاری کمپانی Levinson/Fontana و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز (Sony Pictures) تولید کرده است. لوینسون پیش از این فیلم تلویزیونی جادوگر دروغ‌ها (The Wizard of Lies) را با بازی رابرت دنیرو و میشل فایفر برای شبکه HBO ساخته بود.

al pacino

جو پاترنو که در بیست و یکم دسامبر ۱۹۲۶ در شهر بروکلین در ایالت نیویورک به دنیا آمده است، از سال ۱۹۵۰ به عنوان کمک مربی به استخدام تیم فوتبال آمریکایی کالج پنسیلوانیا درآمد و در سال ۱۹۶۶ نیز به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. پاترنو در فاصله‌ی بین سال ۱۹۶۶ تا سال ۲۰۱۱ به همراه تیم پنسیلوانیا صاحب ۴۰۹ پیروزی شد که در تاریخ کالج‌های آمریکا یک رکورد به حساب می‌آمد. با این حال، اتهامات اخلاقی وارده به دستیار پاترنو یعنی جری ساندسکی، میراث جاودانه‌ی وی را نیز تحت تاثیر خود قرار داد. پاترنو متهم به این بود که از انحرافات اخلاقی ساندسکی باخبر بوده ولی در برابر آنها سکوت اختیار کرده است. او پس از این اتفاقات اعلام کرد که در پایان فصل خود را بازنشسته خواهد کرد ولی پیش از آن، توسط سران کالج پنسیلوانیا اخراج شد. پاترنو مدت کوتاهی پس از قطعی شدن محکومیت خود در ژانویه‌ی ۲۰۱۲ به دلیل ابتلا به سرطان در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

Paterno

جو پاترنو

در Paterno به جز آل پاچینو بازیگران دیگری همچون رایلی کیو (Mad Max: Fury Road) در نقش سارا گانیم، روزنامه نگار ۲۳ ساله‌ای که برای نخستین بار خبر رسوایی جری ساندسکی را گزارش کرد، کتی بیکر (Edward Scissorhands) در نقش سیو پاترنو، همسر جو، گرگ گرانبرگ (Star Wars: The Force Awakens) و لری میچل (The Departed) در نقش پسران جو، آنی پاریس (Friends from College) در نقش دختر جو، استیو کولتر در نقش تیموتی کارلی، مدیر ورزشی کالج پنسیلوانیا، دارن گلدستاین در نقش مایک مک‌کوئری، دستیار جو و تام کمپ در نقش گراهام اسپانیر، رئیس کالج پنسیلوانیا حضور یافته‌اند.

دانلود از طریق آپارات

آل پاچینو پیش از این در مینی سریال فرشتگان در آمریکا (Angels in America) به کارگردانی مایک نیکولز و دو فیلم تلویزیونی تو جک را نمی‌شناسی (You Don't Know Jack) به کارگردانی بری لوینسون و فیل اسپکتور (Phil Spector) به کارگردانی دیوید ممت با شبکه HBO همکاری کرده است. او در فیلم You Don't Know Jack در نقش دکتر جک کورکیان ظاهر شد که به دلیل مشاوره‌ی بیماران ناعلاج برای انجام اتانازی یا همان مرگ​​یاری، در سال ۱۹۹۹ به اتهام قتل عمد به ۲۵ سال زندان محکوم شد. پاچینو در فیلم Phil Spector نیز نقش موسیقیدان و تهیه کننده‌ی موسیقی سرشناس آمریکایی را بازی می‌کند که در سال ۲۰۰۹ به اتهام قتل عمد به ۱۹ سال زندان محکوم شد. آل پاچینو در نتیجه‌ی همکاری‌های خود با HBO دو مرتبه موفق به تصاحب جایزه گلدن گلوب شده و دو بار نیز جایزه امی را از آن خود کرده است. او در کنار فیلم تلویزیونی You Don't Know Jack، در فیلم سینمایی تحقیر (The Humbling) نیز با بری لوینسون همکاری داشته است.

آل پاچینوی ۷۷ ساله که در سال ۱۹۹۲ به واسطه‌ی بازی در فیلم بوی خوش زن (Scent of a Woman) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است، در حال حاضر مشغول ایفای نقش جیمی هوفا در اثر جدید مارتین اسکورسیزی تحت عنوان ایرلندی (The Irishman) است. منگلهورن (Manglehorn)، سوء رفتار (Misconduct)، دنی کالینز (Danny Collins)، پسر هیچ‌کس (The Son of No One) و هنگمن (Hangman) آثار اخیر کارنامه‌ی پاچینو هستند که به جز Danny Collins همگی با شکست روبرو شدند. با این وجود موفقیت احتمالی Paterno و The Irishman می‌تواند این بازیگر کهنه‌کار را به روزهای خوب خود بازگرداند.

al pacino

al pacino

Paterno


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده