// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ انتشار بازی The Fall Part 2: Unbound مشخص شد

استودیو Over the Moon پس از اعلام تاخیر در عرضه بازی The Fall Part 2: Unbound، تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

The Fall یک بازی اکشن، ماجراجویی و پلتفرمر با داستانی علمی-تخیلی و تاریک است که ماجرای یک زره رباتیک را روایت می‌کند. هوش مصنوعی این ربات زمانی که متوجه می‌شود بدن میزبان وی ‌هوشیاری‌اش را از دست داده است فعال می‌شود. هدف ربات این است که هرچه زودتر به دنبال راهی برای مداوای وی باشد؛ چرا که در غیر اینصورت زندگی وی به به‌زودی به پایان می‌رسد.

نسخه جدید این بازی یعنی The Fall Part 2: Unbound در آوریل ۲۰۱۷ معرفی شد که پس از آن شاهد تاخیر در انتشار آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از تاریخ انتشار جدید آن رونمایی کردند که برای ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن‌ماه) برنامه‌ریزی شده است.

همانطور که از نام بازی پیدا است، هوش مصنوعی جدیدی در این بازی با نام A.R.I.D حضور دارد که به دلیل اتفاقاتی که در پایان نسخه اول یعنی The Fall رخ می‌دهد، دیگر مسئولیت محافظت از زره رباتیک را بر عهده ندارد. به جای اینکه وی به دنبال بقای زره رباتیک خود باشد، A.R.I.D سعی می‌کند که خود را در دنیای این بازی زنده نگه دارد.

The Fall Part 2: Unbound

در بازی The Fall Part 2: Unbound، آرید هم از بدن رباتیک خود جدا شده است و هم مسئولیت محافظت از آن را کنار گذاشته است؛ طوری که این هوش مصنوعی می‌تواند از زره رباتیکی به زره دیگری انتقال پیدا کند. بازی مذکور با داشتن المان‌هایی از نسخه پیشین به کاربران اجازه می‌دهد که با روند اشاره و کلیک به حل معما‌های این بازی Metroidvania بپردازند.

سازندگان از حضور سه میزبان جدید در این بازی خبر داده‌اند که شامل یک ربات خدمتکار، رباتی با نام One و یک ربات همدم می‌شود. در حالی که نسخه پیشین این بازی از یک داستان غنی بهره می‌برد، سازندگان در استودیو Over the Moon وعده داده‌اند که داستان پروژه جدید آنها یک روایت عمیق‌تر به همراه داشته باشد که در کنار گیم‌پلی آن تبدیل به یک اثر منحصر‌به‌فرد خواهد شد.

جان وارنر، مدیر عامل استودیو Over the Moon، نوشت:

ما با این پروژه قصد داریم مخاطبان را شوکه کنیم، بخندانیم و با معما‌های چالش‌ برانگیز هیجان به آنها وارد کنیم و آنها را در جایگاهی قرار دهیم که پیش‌تر آن را تجربه نکرده‌اند. ما بر این باور هستیم که بازی‌های ویدویی می‌تواند مردم را برای دستیابی به آینده‌ای بهتر تغییر دهد؛ طوری که بازی The Fall Part 2: Unbound با داشتن این المان‌ها قصد دارد یک ایده جدید و جذاب را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

بازی The Fall Part 2: Unbound در تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده