نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

انتشار بازی The Fall Part 2: Unbound به علت جالبی با تاخیر مواجه شد

معمولا علت تاخیر در عرضه بازی‌ها به آماده نشدن بازی یا وجود مشکلات فنی فراوان بازمی‌گردد، اما سازندگان بازی The Fall Part 2: Unbound دلیل متفاوتی برای تاخیر در انتشار این بازی اکشن ماجراجویی دارند.

در صورتی که بی‌صبرانه منتظر عرضه ادامه بازی تحسین‌شده The Fall Part که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود هستید، خبری خوبی برای شما نداریم؛ چرا که بایستی برای تجربه این بازی اکشن-ماجراجویی کمی بیشتر صبر کنید. استودیوی سازنده بازی یعنی استودیو Over The Moon در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بازی The Fall Part 2: Unbound با وجود اینکه مراحل توسعه‌اش به اتمام رسیده، بایستی تا اوایل ماه فوریه ۲۰۱۸ تاخیر بخورد.

معمولا اواخر سال میلادی است که غول‌های صنعت بازی‌های ویدیویی بازی‌های بسیار موردانتظار و AAA خود را به بازار عرضه می‌کنند. طبق گفته استودیوی اور د مون، عرضه بازی The Fall Part 2: Unbound در این زمان خودکشی اقتصادی به حساب می‌آید. پس برای اینکه هیاهوی بازی‌های بزرگ تا اواخر سال ۲۰۱۷ خاموش می‌شود، بازی تا اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد.

البته تاخیر خوردن بازی به این معنا نیست که اعضای استودیو Over The Moon فعلا به استراحت و تفریح می‌پردازند و تیم گفته است که قصد استفاده از فرصت به وجود آمده را جهت بهبود بیشتر بازی دارد تا عرضه هم‌زمان آن برای کنسول‌ها و کامپیوتر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بنابراین بازی The Fall Part 2: Unbound حدودا در اولین هفته ماه فوریه ۲۰۱۸ (اواسط بهمن) برای کامپیوتر (ویندوز، لینوکس و مکپلی استیشن 4، ایکس باکس وان و البته نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. برای اینکه از برنامه‌های استودیو تا تاریخ مذکور مطلع شویم، آن‌ها یک ویدیو با محوریت آپدیت پروژه منتشر کرده‌اند که توضیحات بیشتری در مورد علت تاخیر خوردن بازی و نحوه عرضه‌اش در این ویدیو شرح داده می‌شود. در پایان می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده