// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بازی Attack of the Earthlings مشخص شد

استودیو Team Junkfish با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Attack of the Earthlings  را که در سبک نوبتی طراحی شده است، مشخص کرد.

تیم جانکفیش (Team Junkfish) یک استودیو بازی‌سازی مستقل است که در حال توسعه پروژه‌ای نقش‌آفرینی و تاکتیکی به نام Attack of the Earthlings است. بازی مذکور در مورد نبرد بین بیگانگان فضایی و انسان‌ها با حال‌و‌هوای طنز‌آمیز است. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی تاریخ انتشار پروژه خود را مشخص کردند.

محتوای بازی در مورد برشیت است که به سیاره بیگانگان آمده‌اند و زندگی آنها را ویران کرده‌اند تا با تاسیس کمپانی گالاکتویل انرژی و منابع بیگانگان را از آن خود کنند. البته این موضوع امری نا‌خوش‌آیند برای بیگانگان است چرا که این منابع برای آنها ارزشمند است.  سازندگان در توضیحات رسمی این بازی نوشتند:

بشریت یک نژاد وحشی و تهاجمی است. بیگانگان به کمک شما احتیاج دارند تا انسان‌ها را از هدف پلیدشان باز دارید و آنها را از خانه‌شان دور کنید.

بازیکنان در نقش بیگانگانی که از آنها با نام Swamerها یاد می‌شود در بازی Attack of the Earthlings حضور پیدا می‌کنند. روند بازی به طور تاکتیکی و نوبتی پیش‌ می‌رود که در آن المان‌های مخفی‌کاری نیز دیده می‌شود. کاربران باید با استفاده از استراتژی‌های مختلف به نبرد با انسان‌ها بروند. به نقل از تیم توسعه دهنده در استودیو جانکفیش، حال‌و‌هوای طنزآمیز بازی از سریال‌هایی همانند The IT Crowd و Father Ted الهام گرفته است.

سوارمر‌ها نژاد بیگانه‌ای هستند که این توانایی را دارند که پوست انسان‌ها را به عضلات بیگانه‌ای تبدیل کنند و این امر به کاربران اجازه می‌دهد که قدرت نیرو‌های خود را ارتقا دهند و آنها را قوی‌تر کنند. البته یکی از موارد مهم در بازی Attack of the Earthlings مخفی کاری است. با پیاده‌سازی یک استراتژی مخفی‌کاری می‌توانید از دریچه‌ها و کانال‌ها به مناطقی که به دست بشریت اشغال شده است، نفوذ کنید و بدون اینکه زنگ خطر به صدا در آید آنها را نابود کنید و سیاره خود را از وجود انسان‌ها خالی کنید.

بازی Attack of the Earthlings برای عرضه در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن ماه)‌ برنامه‌ریزی شده است و از طریق استیم برای پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه این بازی را تماشا کنید و با سبک بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده