// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ آغاز بتای محدود بازی Sea Of Thieves اعلام شد

استودیو Rare تاریخ آغاز بتای محدود یکی از بازی‌های موردانتظار پی‌سی و ایکس‌باکس وان یعنی بازی Sea Of Thieves را اعلام کرد.

بازی Sea Of Thieves به دلایل مختلفی یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است؛ دلایلی که از بین آن‌ها می‌توان به ساخته شدن توسط استودیو Rare (ریر) که بازی‌های موفق و محبوب Donkey Kong Country ،GoldenEye 007 ،Banjo-Kazooie و Perfect Dark را در کارنامه دارد و استفاده از فضای دزدان دریایی و شبیه‌سازی دقیق آن اشاره کرد. در حالی که بیش از دو ماه تا عرضه این بازی باقی مانده است، اما طرفداران پروپاقرص می‌توانند پیش از این تاریخ اقدام به تجربه بازی مذکور کنند؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ریر تاریخ آغاز بتای محدود بازی Sea of Thieves را اعلام کرده است.

طبق اعلام استودیو ریر بتای محدود بازی Sea of Thieves از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت گرینویچ روز ۲۴ ژانویه (۱۵:۳۰ به وقت تهران روز ۴ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ساعت ۸:۰۰ به وقت گرینویچ روز ۲۹ ژانویه (ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران روز ۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. تنها بازیکنانی که تا قبل از تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آذر) به عضویت Sea of Thieves Insider Program درآمده باشند یا بازی Sea of Thieves را پیش خرید کرده باشند، قادر به شرکت در بتای محدود این بازی خواهند بود. استودیو ریر اعلام کرده است که بتای محدود بازی Sea of Thieves نمایشگر نسخه کامل بازی نیست، اما می‌تواند به‌عنوان تجربه‌ای در‌خور که «بازیکنان می‌توانند به‌واسطه آن طعم واقعی زندگی در قالب یک دزد دریایی را بچشند» عمل کند.

برای آن دسته از بازیکنانی که بازی Sea of Thieves را به صورت دیجیتالی از فروشگاه ایکس باکس پیش‌خرید کرده باشند، بتای محدود ۲۴ ساعت قبل از آغاز به کتابخانه بازی‌ها اضافه خواهد شد. همچنین افرادی که نسخه فیزیکی این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، لازم است کد دریافت‌شده برای بسته Black Dog را وارد کنند. این عمل باعث می‌شود که یک روز قبل از آغاز، نسخه بتای بازی Sea of Thieves به کتابخانه بازی‌ها اضافه شود. در هر دوی این شرایط لازم است پیش از تجربه نسخه مذکور اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

اساس بازی Sea of Thieves که در سبک اکشن ماجراجویی ساخته شده، بر پایه بازی چند‌نفره و کار گروهی است. این ویژگی باعث شده که هر یک از بازیکنان نقش مختلفی را بر‌ عهده بگیرند و همزمان کشتی را هدایت کنند و به جنگ با دیگر بازیکنان بپردازند. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی یک دزد دریایی جستجوی گنج است که این امر در بازی Sea of Thieves به‌خوبی شبیه‌سازی شده است. همچنین به‌واسطه سیستم Pirate Legend و انجام چالش‌های تعیین‌شده از سوی هر یک از تشکیلات موجود در بازی، اعتبار خود را افزایش می‌دهید و به اسطوره‌ای در بین دزدان دریایی تبدیل می‌شوید. مدتی پیش استودیو ریر با انتشار تریلری این سیستم را معرفی کرد.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی از ویژگی Cross-Play پشتیبانی می‌کند و کاربران هر دو پلتفرم می‌توانند همراه با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. پیش از این کمپانی مایکروسافت از کنترلر سفارشی این بازی رونمایی کرد که هم‌اکنون با قیمت ۷۵ دلار قابل پیش‌خرید است و با خریداری آن به بسته الحاقی Ferryman Clothing Set و اشتراک ۱۴ روزه سرویس‌های Xbox Live Gold و Xbox Game Pass دسترسی خواهید داشت. کنترلر مذکور در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) عرضه خواهد شد. همچنین در خبر دیگری اعلام شد که کمپانی Dark Horse در سال جاری کتاب هنری بازی Sea of Thieves را منتشر خواهد کرد و کمپانی تایتان کامیکس در حال تهیه کمیک این بازی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده