// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

کامیک بازی Sea of Thieves در دست تهیه است

تایتان کامیکس، ناشر کتاب‌های کامیک، به‌تازگی اعلام کرد که در حال طراحی و نوشتن کتاب کامیک بازی Sea of Thieves است.

یکی از مواردی که این اواخر بیش از پیش شاهد آن بوده‌ایم، تایید کتاب‌های کامیک با محوریت بازی‌های ویدیویی است. در گذشته تایتان کامیکس (Titan Comics، کمپانی نشر کتاب‌های کامیک) اخباری منتشر کرده بود حول کتاب‌های کامیک با محوریت بازی Bloodborne، بازی Tekken و بازی Wolfenstein و حال نوبت به بازی Sea of Thieves رسیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تایتان کامیکس اعلام کرد که در حال نوشتن و طراحی یک کتاب کامیک با محوریت بازی Sea of Thieves است که در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) روانه بازار خواهد شد. برخلاف اکثر کتاب‌های کامیک این کمپانی که برای سنین خاصی طراحی شده‌اند، کتاب Sea of Thieves مناسب تمام سنین بوده و داستان‌اش همانند داستان بازی است. به عبارتی داستان کتاب کامیک Sea of Thieves روایتگر گروهی از دزدان دریایی است که برای پیدا کردن گنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کمپانی تایتان کامیکس در توضیحات کتاب Sea of Thieves نوشته است:

جدیدترین ساخته تایتان کامیکس، روایتگر دو گروه از دزدان دریایی است که در حال رقابت کردن بوده و در دریاهای Sea of Thieves به دنبال گنجی باستانی هستند. حال آن‌ها در راه ماجراجویی خود با گروهی از نامیراها مواجه شده‌اند و باید موانع مختلفی را پشت سر بگذارند، اما سوال اصلی اینجا است که کدام گروه به این گنج افسانه‌ای دست پیدا می‌کند؟

نویسنده کتاب کامیک Sea of Thieves جرمی وایتلی است که از کارهای گذشته وی می‌توان به Princeless و Thor Vs. Hulk اشاره کرد. همچنین طراحی این کتاب بر عهده رولد مارچیلیوس است که از کارهای گذشته وی می‌توان به The Incredible Hulks و Warren Ellis’ Supergod اشاره کرد.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۹ اسفندماه (۲۰ مارس ۲۰۱۸) روی کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

کتاب کامیک Sea of Thieves

کتاب کامیک Sea of Thieves

کتاب کامیک Sea of Thieves


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده