// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید بازی Sea of Thieves با محوریت سیستم پیشرفت

استودیو Rare با انتشار تریلری جدید از بازی Sea of Thieves قصد دارد کاربران را با سیستم جدید آن آشنا کند.

همانند روند همیشگی، استودیو ریر (Rare) تریلر جدیدی از پروژه ماجراجویی و جهان‌باز خود یعنی بازی Sea of Thieves منتشر کرد.

تریلر جدید قرار است یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی را به نمایش بگذارد که پیش از این رونمایی نشده بود. سیستم جدیدی با نام Pirates of Legend در این بازی گنجانده شده است که همانطور که از نام آن پیدا است به کاربران اجازه می‌دهد که با پیشرفت در بازی، کاراکتر خود را به یک اسطوره تبدیل کنند.

در دنیای Sea of Thieves شماری از NPCها برخی از سازمان‌های این بازی را تشکیل می‌دهند. سازمان‌های یاد شده چالش‌ها و ماموریت‌هایی را در قالب Voyage در اختیار شما قرار می‌دهند که در صورتی که آنها را به پایان برسانید به شما امتیازاتی تعلق می‌گیرد.

با پیش بردن این روند، رتبه و ثروت شما افزایش پیدا می‌کند و چالش‌های بیشتری در اختیار شما قرار داده می‌شود که حتی می‌توانید آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای انجام دادن این چالش‌ها هیچ محدودیتی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است و حتی خدمه کشتی می‌توانند به هر یک از چالش‌های یاد شده که مورد علاقه‌شان باشد، رای دهند.

از میان سازمان‌های یاد شده می‌توان به Gold Hoarders اشاره کرد که اعضای آن به دنبال جواهرات ارزشمند هستند. شما می‌توانید با پیدا کردن جواهرات گم‌شده در دنیای این بازی آنها را در این بخش مبادله کنید و امتیازاتی را از آن خود کنید. در آن سو سازمان Merchant Alliance دیده می شود که خط کاری آن به پیدا کردن آیتم‌ها (حیوانات کم‌یاب) و عرضه آیتم‌ها به دیگر نقاط خلاصه می‌شود. سازمان دیگری نیز در بازی وجود دارد که ماموریت کشتن دیگر کاپیتان‌ها و خدمه‌های اسکلتی را به شما واگذار می‌کند که بیشتر به کوئست‌های مبارزه‌ای مربوط می‌شود. برخی از این اسکلت‌ها در قلعه‌ها یافت می‌شوند و برای انجام این ماموریت‌ها باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

بازی Sea of Thieves برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس و پی سی برنامه‌ریزی شده است و سازندگان در جریان مراسم The Game Awards 2017 تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کردند و قرار شد که بازی در ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبر‌ها و ویدیو‌های دیگر مربوط به بازی Sea of Thieves می‌توانید تریلر گیم پلی آن با محوریت ویژگی‌های‌اش را مشاهده کنید و به مطلب معرفی کتاب هنری آن نگاهی بیندازید. در ویدیو‌های دیگر می‌توانید تریلر گیمزکام 2017، تریلر ماموریت‌های پیچیده و محیط زیبای آن، تریلر مربوط به کشتی‌های غرق شده و تریلر تاثیرات طوفان روی محیط، را تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده