نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی Uncharted: The Lost Legacy در هفته دوم انتشار

بازی جدید مجموعه آنچارتد با نام Uncharted: The Lost Legacy موفق شد برای دومین هفته پیاپی، به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی فرعی مجموعه آنچارتد با نام The Lost Legacy که این هفته، هفته دوم انتشار خود را تجربه می‌کند، توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد و در رقابت با Mario Rabbids Kingdom Battle، بازی انحصاری نینتندو سوییچ که توسط یوبی‌سافت با همکاری نینتندو ساخته شده است، پیروز بیرون آمد. بازی ماریو ربیدز، در یک رقابت نزدیک در هفته اول انتشار خود، نتوانست به صدر جدول بازی‌های پرفروش انگلستان برسد و به مکان دوم رضایت داد. 

نسخه جدید بازی‌های شبیه‌ساز فرمولا وان با نام F1 2017، که توسط کدمسترز ساخته شده است، در هفته دوم انتشار خود با یک پله سقوط مواجه شد و از مکان دوم هفته گذشته، به جایگاه سوم دست پیدا کرد. از طرف دیگر در جایگاه چهارم، پای ثابت جدول یعنی Grand Theft Auto V قرار گرفت. این بازی که به نظر می‌رسد هیچ اتفاقی نمی‌تواند آن را از جدول ۱۰ بازی‌ پرفروش انگلستان خارج کند، نه تنها در جدول باقی ماند، بلکه نسبت به هفته گذشته، یک پله نیز صعود کرد. آخرین مکان نیمه اول جدول بازی‌های پرفروش انگلستان، در اختیار ریمستر سه‌گانه کرش با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy قرار گرفت که فعلا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است اما شایعاتی از انتشار این بازی روی ایکس‌باکس وان نیز به گوش می‌رسد.

اما مکان‌های ۶ تا هشت جدول بازی‌های پرفروش انگستان، در اختیار بازی‌های تازه منتشر شده قرار گرفت. بازی Everybody's Golf در مکان ۶، بازی Ark: Survival Evolved در مکان هفت و Yakuza Kiwami که ریمستر نسخه‌ای است که در سال ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود در مکان هشتم قرار گرفتند. یکی از صعودهای قابل توجه این هفته، مربوط به نسخه Game of the Year بازی Overwatch بود. شوتر فوق‌العاده موفق بلیزارد، موفق شد از مکان ۲۱ هفته گذشته خود، به مکان ۹ دست پیدا کند و ۱۲ پله صعود کرد. در جایگاه آخر جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان، بازی Forza Horizon 3 قرار گرفت. بازی انحصاری ایکس‌باکس وان که هفته پیش جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده بود، علی‌رغم انتشار چهار بازی جدید، توانست به حضور خود در جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان ادامه دهد و جایگاه آخر این جدول را به خود اختصاص داد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان در هفته منتهی به ۲ سپتامبر (۱۳ شهریور) را مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Uncharted: The Lost Legacy

ادامه صدرنشینی
۲-

Mario + Rabbids Kingdom Battle

هفته اول انتشار
۳۲

F1 2017

-
۴۵

Grand Theft Auto V

ادامه حضور در جدول ۱۰ بازی پرفروش
۵۳

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

-
۶-

Everybody's Golf

-
۷-

Ark Survival Evolved

-

۸-

Yakuza Kiwami

-
۹۲۱

Overwatch

صعودی ۱۲ پله‌ای
۱۰۸

Forza Horizon 3

-

نگاهی به برخی بازی‌های تازه منتشر شده در این هفته:

Mario + Rabbids Kingdom Battle

بازی ماریو ربیدز، یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی است که توسط یوبی‌سافت و با همکاری نینتندو برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته و عرضه شده است. در این بازی، شخصیت‌های محبوب دنیای ماریو و ربیدز (خرگوش‌های دوست‌داشتنی یوبی‌سافت) در یک دنیا قرار می‌گیرند. در این بازی، گیمر کنترل ماریو و تعدادی از خرگوش‌ها را که لباس‌های شخصیت‌های دنیای ماریو را پوشیده‌اند، به دست می‌گیرد و باید با خرگوش‌های دیگر، مبارزه کنند. این بازی با نظر مثبت منتقدین و مخاطبان مواجه شد.

Ark: Survival Evolved

Ark: Survival Evolved

بازی Ark: Survival Evolved، یک بازی اکشن ماجراجویی تلاش برای بقا است که توسط استودیو وایلدکارت و همکاری چند استودیو دیگر ساخته شده است. نسخه فیزیکی این بازی، به تازگی عرضه شده است. در این بازی، گیمر در جزیره‌ای پر از دایناسور  و دیگر حیوانات ماقبل تاریخ گیر افتاده است و باید برای بقا، تلاش کند. این بازی را هم می‌توان به صورت سوم شخص و هم به صورت اول شخص تجربه کرد. 


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده