نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر جدید بازی God of War دشمن جدیدی را معرفی می‌کند

استودیو سانتا مونیکا اخیرا تریلر جدیدی را از بازی مورد انتظار God of War منتشر کرده است که به معرفی یکی از دشمنان وحشتناک بازی می‌پردازد.

کمپانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و استودیو سانتا مونیکا تریلر جدیدی را از بازی God of War منتشر کردند که یکی از موجودات وحشتناک بازی با نام Revenant را معرفی می‌کند.

مطابق آخرین اخبار بازی، این تریلر یکی از موجودات ترسناک دیگر بازی با نام Revenant را نشان می‌دهد که کریتوس در بازی God of War با آن روبرو خواهد شد. Revenant نوع دیگری از نامیراها (Undead) هستند که توانایی استفاده از قدرت‌های جادویی را دارند. با وجود اینکه این تریلر چیزی از گیم‌پلی بازی نشان نمی‌دهد، اما در آن تصاویر هنری زیبایی را شاهد هستیم که هیولای وحشتناک جدید را به تصویر می‌کشد.

در روزهای گذشته استودیو سانتا مونیکا با انتشار تریلر جدیدی به معرفی یکی از دشمنان بازی با نام دراگر پرداخت که یک نوع نامیرا است و قدرت‌های ویژه و فرابشری دارد. در افسانه‌های کلاسیک نورس از دراگر به عنوان یک نوع Revenant یاد می‌شود و این در حالی است که این دو با تریلرهای جداگانه‌ای معرفی شدند و سازندگان بازی God of War قصد دارند تا این موجودات را به شکل هیولاهای مجزا و متفاوت به بازی وارد کنند.

بازی God of War به صورت انحصاری در اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد و تا به این لحظه تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است. تریلر معرفی Revenant را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظر خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده