نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر های جدید بازی God of War با محوریت دشمنان بازی

استودیو سانتا مونیکا اخیرا دو تریلر جدید از بازی God of War منتشر کرده که تصاویر هنری مربوط به دشمنان بازی را نشان می‌دهند. 

قطعا یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸، بازی God of War ساخته استودیو سانتا مونیکا است. بازی‌ای که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما اوایل ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سانتا مونیکا انتشار تریلر‌های جدیدی از این بازی را با محوریت دشمنان آن آغاز کرده و در این راستا دو تریلر جدید منتشر کرده است. در اولین تریلر، با یکی از دشمنان بازی با نام Drauger آشنا می‌شویم و یک سری از تصاویر هنری مرتبط با وی را مشاهده می‌کنیم. Drauger یک نوع آندد (Undead) است که قدرت‌های ویژه و فرابشری دارد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به این موجود را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تریلر دوم بازی هم در رابطه با Fire Troll است و سبک و سیاقی شبیه به تریلر اول دارد. درست است که این تریلر‌ها چیزی از گیم‌پلی بازی را نشان نمی‌دهند، اما در آن‌ها شاهد تصاویر زیبایی از دشمنان بازی هستیم. Fire Troll همان موجود عظیم‌جثه‌ای است که در اولین تریلر رونمایی از بازی هم وی را مشاهده کرده بودیم. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به این موجود را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده