// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

رزولوشن بازی L.A. Noire روی نینتندو سوییچ اعلام شد

طبق اعلام راک‌استار گیمز، بازی L.A. Noire روی کنسول نینتندو سوییچ در حالت اتصال به داک با رزولوشن 1080P و در حالت بدون داک با رزولوشن 720P اجرا خواهد شد.

پس از اعلام کمپانی Rockstar Games مبنی بر عرضه بازی L.A. Noire برای کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۳ آبان، حال این کمپانی علاوه بر کیفیت اجرایی بازی، عرضه L.A. Noire در کشور ژاپن را نیز تایید کرده است.

طبق اعلام راک استار گیمز، بازی در حالت اتصال به داک و تلویزیون با رزولوشن 1080P و در حالت بدون داک با رزولوشن 720P اجرا خواهد شد. همچنین L.A. Noire در تاریخ ۱۶ آذر برای کنسول نینتندو سوییچ در کشور ژاپن منتشر می‌شود. اگر چه نرخ فریم L.A. Noire روی کنسول نینتندو سوییچ از سوی راکستار گیمز اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد بازی با نرخ فریم 30FPS بر روی این کنسول اجرا شود.

شاید خیلی پر بی‌راه نباشد که بگوییم بازی L.A. Noire یکی از بهترین بازی‌های کاراگاهی ماجراجویی چند سال اخیر بوده است‌. سازندگان سعی کرده‌اند تا با استفاده از تمامی قابلیت‌های کنسول نینتندو سوییچ، ویژگی‌های اختصاصی برای این نسخه از بازی ایجاد کنند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به استفاده از سنسور ژیروسکوپیک کنترلر جوی کن (Joy-Con)، ژست‌های حرکتی، جلو‌های صوتی با کیفیت، نمای دوربین عریض و بر روی شانه و استفاده از صفحه نمایش لمسی در حالت بدون داک اشاره کرد.

هنوز اطلاعات دیگری مربوط به بازی L.A. Noire توسط راک‌استار گیمز منتشر نشده است اما چندی پیش این کمپانی اعلام کرد بازی L.A. Noire در پلتفرم نینتندو به دلیل مسائل احتساب مالیات بازی‌های سوییچ ۱۰ دلار گران‌تر از نسخه‌های این بازی در پلتفرم‌های دیگر خواهد بود


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده