نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

بازی L.A. Noire برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ تایید شد

کمپانی راک‌استار گیمز امروز اعلام کرد که بازی L.A. Noire قرار است برای پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. 

از مدت‌ها پیش شایعه‌هایی مبنی بر انتشار بازی L.A. Noire برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شده بود و حال امروز راک استار در جدیدترین اخبار بازی تایید کرد که این اثر قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۳ آبان منتشر شود. همچنین یک نسخه واقعیت مجازی از بازی نیز در همین تاریخ فقط برای هدست وایو منتشر خواهد شد که L.A. Noire: The VR Case Files نام خواهد داشت. 

نسخه‌های PS4، ایکس‌باکس وان و سوییچ بازی، همان نسخه اصلی به همراه تمامی DLC‌های آن خواهند بود. علاوه بر این، نسخه سوییچ بهینه‌سازی شده تا بتواند از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این کنسول مثل صفحه‌نمایش لمسی، کنترلر‌های جوی‌کان و موارد دیگر بهره ببرد. ضمنا در این نسخه از بازی شاهد جلوه‌های بصری بهتری خواهیم بود و برای مثال کیفیت بافت‌ها بهبود پیدا کرده و زاویه دوربین هم بهتر شده است. L.A. Noire روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در رزولوشن 1080p و در کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد. 

همچنین نسخه واقعیت مجازی این بازی هم قرار است شامل هفت مورد از ماموریت‌های بازی باشد که کاملا برای تجربه در حالت واقعیت مجازی بهینه شده‌اند. البته هنوز جزییات چندانی از این نسخه بازی ارائه نشده است. 

بازی L.A. Noire اولین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود و پس از آن راک‌استار ماموریت‌ها و پرونده‌های جدیدی را در قالب DLC به این بازی اضافه کرده است. 

نظر خود را در مورد تایید این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی و هدست HTC Vive با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده