نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی Lovers in a Dangerous Spacetime برای نینتندو سوییچ

استودیو Asteroid Base، سازنده بازی Lovers in a Dangerous Spacetime سرانجام و با انتشار تریلری تاریخ عرضه دقیق این بازی را برای نینتندو سوییچ مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو استروید بیس، سازنده‌ی بازی Lovers in a Dangerous Spacetime با انتشار تریلری اعلام کرد که این بازی اکشن چندنفره در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۷ (سه‌شنبه، ۱۱ مهر) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی که سابقه‌ی بردن جایزه‌ی بهترین گیم‌پلی از جشنواره بهترین بازی‌های مستقل برزیل در سال ۲۰۱۴ را دارد، فقط به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

جیمی تاکر، موسس استودیو استروید بیس، در رابطه با این اتفاق گفت که به نظر او بازی Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی «بسیار مناسب» برای کنسول جدید نینتندو است. او اعلام کرد که اعضای تیم سازنده‌ی بازی پس از شنیدن اخبار اولیه کنسول نینتندو سوییچ متوجه شدند که باید بازی را به کنسول سوییچ هم بیاورند. سازندگان بازی تاکنون از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول نینتندو سوییچ در رابطه با تجربه‌ این بازی چیزی نگفته‌اند.

بازی Lovers in a Dangerous Spacetime ابتدا در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز، مک، لینوکس و ایکس باکس وان منتشر شد و در سال ۲۰۱۶ بود که بازی برای کنسول پلی استیشن 4 نیز منتشر شد. این بازی یک بازی پر هرج‌ومرج حداکثر چهار نفره است که شما می‌توانید به‌تنهایی هم این بازی را تجربه کنید. سبک بازی با توجه به محیط‌ آن یک اکشن چندنفره‌ فضایی است. بازیکنان در این بازی با یک سفینه‌ی فضایی که از برجک‌‌های شلیک‌کننده، سپر و لیزر تشکیل شده به کاوش در یک کهکشان رنگارنگ می‌پردازند. یکی از نقاط قوت بازی سیستم شخصی‌سازی، بهبود و طرح‌های مختلف سفینه‌ها است که به شما برای هر بار بازی تجربه‌ی متنوعی ارائه می‌کند. یکی از نکات خیلی مهم در رابطه با تجربه‌ی بازی این است که بازیکنان فقط با تکیه بر کار گروهی می‌توانند در نبرد با شیاطین پیروز شوند و گروگان‌ها را آزاد کنند.

شما در زیر می‌توانید تریلر نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Lovers in a Dangerous Spacetime را مشاهده کنید.

 

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

شما همچنین می‌توانید بررسی بازی Lovers in a Dangerous spacetime را در زومجی بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده