// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Brainful

Brainful یکی از بازی‌های خلاقانه‌ای است که ذهن شما را به طرز جالبی به چالش می‌کشد.

به شخصه، همواره بازی‌های موبایلی خلاقانه با گیم‌پلی ساده را به آثار بزرگ، پرحجم و پرزرق و برق ترجیح می‌دهم. تجربه ایده‌های جدید و کشف‌نشده همیشه لذت خاصی دارد و به طرز عجیبی شما را مجذوب خود می‌کند. اثر جدید استودیو وان پیکسل نیز از ایده‌ای خلاقانه بهره می‌برد که ذهن شما را به طرز جالبی به چالش می‌کشد. ترکیب استفاده همزمان از سرعت عمل و حافظه باعث می‌شود تا با یک گیم‌پلی سریع، پر استرس و صد البته سخت روبرو باشیم.

بازی Brainful قوانین چندان پیچیده‌ای ندارد. بازی از سه ستون با سه رنگ مختلف تشکیل شده است که سه گزینه مختلف هر بار روی این سه ستون نمایش داده می‌شود. هر گزینه‌ای شما را به یکی از ستون‌ها ارجاع خواهد داد. اگر بخواهم واضح‌تر بگویم، هر یک از گزینه‌ها نمادی برای یکی از ستون‌ها هستند و شما وقتی بار اول گزینه‌ای را انتخاب می‌کنید، بار دوم باید ستون مربوط به گزینه انتخاب شده را برگزینید و حواستان باشد که ستونی که انتخاب می‌کنید دارای چه گزینه‌ای است و شما را در مرحله بعد مجبور به انتخاب چه ستونی خواهد کرد. در واقع بازی با چنین مکانیزمی شما را دچار یک تردید و بازبینی می‌کند. شما در مدت زمان کوتاهی که در اختیار دارید، باید اول به یاد داشته‌ باشید که قبل از این چه گزینه‌ای را انتخاب کرده‌اید و حالا چه ستونی را باید انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های عالی Brainful سخت شدن پله به پله آن است که شما را کاملا با محیط بازی درگیر و به نوعی معتاد آن می‌کند. گزینه‌ها بار اول مفاهیم ساده‌ای مثل رنگ و فلش هستند، اما رفته رفته نمادهای جدیدی اضافه می‌شود که به یاد آوردن اینکه کدام نماد برای کدام ستون بود، خودش تبدیل به یک چالش می‌شود. در کنار این پیچیدگی‌ها، طولانی شدن مراحل و کوتاه‌ شدن زمان پاسخ دادن به گزینه‌ها بر سختی بازی می‌افزاید.

اگرچه تعداد مراحل بازی خیلی زیاد نیست و سریع‌تر از انتظار شما به پایان می‌رسد، اما سازندگان تدبیرهای دیگری برای ادامه تلاش شما به بازی‌کردن اندیشیده‌اند. اول اینکه بازی دارای یک حالت رکوردزنی هم هست که به شما اجازه می‌دهد با ثبت رکوردهای جدید رتبه خود را در جهان و در میان سایر بازیکنان مشاهده کنید. دومین تدیبر سازندگان که بسیار هوشمندانه است، امکان تعویض رنگ‌های ستون‌ها است. شما با امتیازاتی که به دست می‌آورید، این فرصت را دارید که رنگ‌ ستون‌ها را کاملا تغییر دهید. این موضوع باعث می‌شود تا تمامی چیزهایی که در مورد ستون‌ها به یاد سپرده بودید، عملا ارزش خود را از دست بدهند و شما دوباره مجبور شوید به رنگ‌های جدید و نمادهایشان عادت کنید.

بازی Brainful قطعا یکی از آثار خلاقانه‌ای است که به احتمال زیاد نظیرش را تاکنون تجربه نکرده‌اید. گیم‌پلی بازی در همان ثانیه‌های اول شما را غافلگیر می‌کند و در تردیدهای عذاب‌آورش گیر می‌اندازد. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Brainful از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Brainful


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده