نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

شش بازی جدید به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

شش بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 به لطف سرویس Backward Compatibility به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافت.

مطابق با آخرین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان گسترش یافته است و این‌بار میزبان ۶ بازی دیگر از کنسول ایکس باکس 360 شده است.

در مجموع ۶ بازی به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است که از میان آنها بازی Virtual-On تنها در ژاپن در دسترس خواهد بود و محدودیتی برای پنج بازی دیگر این لیست در نظر گرفته نشده است و در تمامی نقاط جهان می‌توان به تجربه‌ی آنها اقدام کرد.

در میان بازی‌های جدید اضافه‌شده می‌توان نام بازی Saints Row: The Third را مشاهده کرد که از آن به‌عنوان بهترین بازی این مجموعه یاد می‌شود و بازی ترسناک Slender: The Arrival، بازی آرکید و کلاسیک Super Contra، بازی Monopoly Deal و Undertow از دیگر بازی‌هایی هستند که به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافتند.

اگر هر یک از این بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید نام آنها را در فهرست دانلود بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان خود پیدا کنید. در غیر این صورت می‌توانید با وارد کردن دیسک این بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان از آنها لذت ببرید. همچنین خرید دیجیتالی این بازی‌ها از طریق فروشگاه ایکس باکس نیز امکان‌پذیر است.

ماه گذشته سه بازی از مجموعه‌ی بازی‌های مردگان متحرک استودیو تل تیل گیمز به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility اضافه شد و بر این اساس تجربه‌ی بازی The Walking Dead، بازی The Walking Dead: Season Two و بازی The Walking Dead: Michonne را در کنسول ایکس‌باکس وان مهیا ساخت. شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس Backward Compatibility را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده