نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

سه بازی جدید به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

سه بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 به لطف سرویس Backwards Compatibility به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافتند.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌ باکس وان میزبان سه بازی دیگر از کنسول ایکس‌باکس 360 شده است.

هر سه بازی اضافه‌شده به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility از مجموعه بازی‌های مردگان متحرک استودیوی تل‌تیل گیمز بوده که شامل بازی The Walking Dead، بازی The Walking Dead: Season Two و بازی The Walking Dead: Michonne است.

اگر هر یک از این بازی‌ها را به صورت دیجیتالی روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید نام آنها را در فهرست دانلود بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان خود پیدا کنید. در غیر این صورت می‌توانید با وارد کردن دیسک این بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان از آنها لذت ببرید. همچنین خرید دیجیتالی این بازی‌ها تنها از طریق فروشگاه ایکس‌باکس قابل خریداری است و یقینا این فرصت خوبی است که خود را برای انتشار فصل بعدی مجموعه بازی‌های The Walking Dead آماده کنید.

از دیگر اخبار مربوط به سرویس Backward Compatibility می‌توان به راه یافتن بازی Battlefield: Bad Company و بازی Metal Gear Rising: Revengeance به کنسول ایکس‌باکس وان اشاره کرد. فهرست کامل بازی‌های این سرویس را نیز می‌توانید از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده