نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

فصل 8 سریال Game Of Thrones دو پایان خواهد داشت

باتوجه به حاشیه‌هایی که در پخش فصل 7 سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) پیش آمد، حالا تیم تولیدات قرار است پایان سریال را حتی از بازیگران هم مخفی نگه دارند.

سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) و فاش شدن داستان و قسمت‌های این مجموعه، از آن چیزی که شبکه HBO و طرفداران تصورش را می‌کردند و ممکن است دوست داشته باشند خیلی نزدیک‌تر شده است. برای کمک به جلوگیری از لو رفتن داستان فصل هشتم سریال Game of Thrones که به شدت مورد انتظار است و طرفداران برای دیدن آن لحظه شماری می‌کنند، تهیه کنندگان تصمیم دارند که دو پایان برای این فصل فیلمبرداری کنند که حتی نه بازیگران و نه عوامل هم نمی‌دانند که کدام یک از صحنه‌های فیلمبرداری شده واقعی خواهد بود.

براساس گزارشات سایت خبری The Morning Call، کیسی بلویس مدیر بخش برنامه ریزی شبکه HBO این هفته در طی مراسمی که در دانشگاه Bethlehem Moravian College برگزار شده و او حضور پیدا کرده بود اینگونه درباره تصمیم تهیه کنندگان سریال Game Of Thrones توضیح داد:

من درباره پایان سریال بازی تاج و تخت اطلاع دارم و می‌دانم که تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی قصد دارند نسخه‌های مختلفی از پایان آن را فیلمبرداری کنند که هیچ کس به طور دقیق نفهمد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. کار درست این بود که آنها در طی سریال این کار را می‌کردند، زیرا شما وقتی در حال فیلمبرداری از صحنه‌ای هستید، مردم باخبر می‌شوند که اوضاع از چه قرار است. آنها تصمیم گرفتند که چندین نسخه متفاوت از پایان این سریال فیلمبرداری کنند تا زمانی که وقت آن برسد و سریال به پایان خودش نزدیک شود، هیچکس نتواند پاسخ قطعی درباره چگونه به اتمام رسیدن داستان بدهد.

زمانی که یک سریال خیلی پرطرفدار است و افراد خیلی زیادی در ساخت آنها دخیل هستند، تیم تولیدات و تهیه کنندگان هر کاری هم که بکنند و هر چقدر هم امنیت را بالا ببرند باز هم این فاش شدن‌ها و شایعه سازی‌ها غیرقابل توقف خواهد بود

این تصمیم یک اتفاق بی‌سابقه نیست و قبلا هم پیش آمده است. همانطور که در بالا ذکر شد، قرار است چند پایان متفاوت برای این مجموعه تلویزیونی فیلمبرداری شود درست همانند سریال سوپرانوز (The Sopranos) و سریال برکینگ بد (Breaking Bad) که این موضوع برای آنها هم پیش آمده بود. این مسئله به این معنی است که تنها گروه خیلی خیلی کوچکی از مردم قرار است از پایان این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار خبر داشته باشند و بقیه باید صبر کنند تا پایان واقعی آن را ببینند. همچنین این معنی را هم دارد که بازیگران اصلی این مجموعه قرار است در خانه خود بنشینند و سریال را تماشا کنند، بدون اینکه بدانند چه سرنوشتی در انتظار شخصیتی‌ است که آنها ایفا کردند و اینکه تنها یک لحظه بعد ممکن است چه اتفاقی در داستان بیوفتد. خیلی جالب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

براساس گزارشات مجله خبری اینترتینمنت ویکلی، شبکه HBO خود هنوز به طور رسمی هیچ بیانیه و خبری درباره اینکه دقیقا چند صحنه مختلف قرار است برای پایان فصل 8 سریال Game Of Thrones فیلمبرداری شود و اینکه چرا باید این اتفاق بیوفتد اعلام نکرده است اما از آنجایی که بلویس سِمَت مدیریت بخش برنامه ریزی شبکه HBO را دارد، ممکن است اطلاعات زیادی در این زمینه داشته باشد.

اخبار مختلف و مرتبط با این سریال که چند وقت اخیر منتشر شده حاکی از آن است که پروژه تولیدات فصل ۸ این مجموعه از ماه اکتبر آغاز به کار خواهد کرد. همچنین در این اخبار اشاره شده که این فصل قرار است ۶ قسمت داشته و به احتمال زیادی هر قسمت آن به اندازه یک فیلم به طول خواهند انجامید. پخش این مجموعه تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ یا در بدترین حالت در سال ۲۰۱۹ کلید خواهد خورد.

گزارش شده که امنیت شبکه HBO برای محافظت از این مجموعه به طرز قابل توجهی بیشتر شده است و آنها تصمیم دارند از راهکارهایی مانند کد کردن فیلمنامه و مراقبت از پهبادهای حامل دوربینی که از خارج صحنه فیلمبرداری به داخل فرستاده می‌شود در برنامه کاری خود داشته باشند. اما همانطور که می‌دانید با توجه به جمعیت افرادی که در ساخت این مجموعه دخیل هستند مشخص است که سریال فوق‌العاده پرطرفداری به شمار می‌رود و به همین دلیل است که این فاش شدن‌ها و شایعه سازی‌ها غیرقابل توقف می‌شود و نمی‌توان جلوی آنها را گرفت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده