نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر شد

رایان رینولدز اخیرا تصویری را از پشت صحنه فیلم Deadpool 2 منتشر کرده تا برای مردمی که تحت تاثیر طوفان‌های ایرما و هاروی بوده‌اند، کمک مالی جمع کند.

در حال حاضر طوفان ایرما در حال یکه‌تازی در ایالت فلوریدا آمریکا است و افراد مشهور در حال حمایت از طوفان زدگان این ایالت در شبکه‌های اجتماعی هستند. پیش از این موسسه‌های خیریه که با این اشخاص مشهور در حال همکاری هستند، دریافت کمک‌های مالی، غذایی و دارویی را برای کسانی که تحت تاثیر طوفان هاروی در ایالت تگزاس بوده‌اند، آغاز کرده بودند. علاوه بر این، والت دیزنی ورلد پذیرای کسانی است که در این طوفان خانه‌های خود را از دست داده‌اند. حال این کمپانی‌ها در حال آماده سازی برای شروع کمک به ایالتی دیگر آمریکا هستند که اخیرا دچار طوفان بسیار بزرگ‌تری شده است.

رایان رینولدز جدیدترین بازیگری است که به این کمپین اضافه شده است تا برای مردمی که تحت تاثیر طوفان هاروی و ایرما بوده‌اند، کمک‌های مالی دریافت کند. او تصویری را از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) منتشر کرده است که در آن لباس شخصیت ددپول را بر تن دارد. او همچنین تیشرتی را برای حمایت از طوفان زدگان بر تن کرده و از طرفداران خواسته است تا از این موسسه خیریه حمایت کنند. همچنین با دقتی بیشتر در این تصویر شاهد چسب‌های متعددی هستیم که روی دست، بازو و شکم رینولدز دیده می‌شود. برخی اعتقاد دارند که ممکن است عامل بهبودی ددپول در این فیلم مثل سابق عمل نکند و او مجبور شود که جاهایی را که زخم می‌شود با این چسب‌ها بپوشاند. شما در ادمه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2 BTS Image

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 همچنان ادامه دارد و بسیار بعید است که به این زودی‌ها شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم باشیم. با این حال، انتظار می‌رود که اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شود. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 مانند فیلم Deadpool (ددپول) بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده