نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب شد

کمپانی فاکس قرن بیستم، دیوید لیچ را به عنوان کارگردان جدید فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) انتخاب کرد.

پس از اینکه تیم میلر به دلیل اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز از پروژه Deadpool 2 خارج شد، حال طبق خبرهای منتشر شده، دیوید لیچ که در کارگردانی فیلم جان ویک (John Wick) به چاد استاهلسکی کمک کرده است، به عنوان کارگردان جدید این فیلم و جانشین میلر، انتخاب شده است و با وی قرارداد همکاری امضا شده است. اوایل این ماه بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیوید لیچ گزینه پیشتاز و اصلی برای جانشینی تیم میلر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 است، با این حال، کمپانی فاکس قرن بیستم چند کارگردان دیگر را نیز در نظر داشته و آن‌ها را بررسی کرده است، با این وجود نام این گزینه‌ها تاکنون فاش نشده است.

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، منابع نزدیک به این کمپانی تایید کرده‌اند که لیچ اکنون رسما کارگردان فیلم Deadpool 2 است. هرچند میلر که نقش مهمی در موفقیت و اکران فیلم ددپول (Deadpool) داشته است در دنباله آن دیگر حضور نخواهد داشت، اما پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم اول، همچنان در تیم ساخت فیلم Deadpool 2 حضور خواهند داشت. پس از جدایی میلر، رینولدز سرانجام در این رابطه صحبت و اظهار نظر کرده است. او می‌گوید:

تمام چیزی که اکنون من می‌توانم بگویم این است که بسیار ناراحت هستم که دیگر او را در این فیلم نمی‌توانم ببینم. در طول ساخت فیلم Deadpool، هیچ شخصی را بهتر از میلر ندیدم که بسیار سخت و مصمم بر روی فیلم کار کند.

David Leitch

فیلم Deadpool با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) در ماه فوریه به روی پرده رفت و با بودجه‌ای معادل ۵۸ میلیون دلار موفق شد ۷۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در تیر ماه امسال بود که گفته شد پاول ورنیک و رت ریس در حال کار بر روی فیلمنامه فیلم Deadpool 2 هستند و فیلمنامه آن در حال تکمیل است. با وجود اینکه انتظار می‌رفت فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شود، اما طبق خبری که چندی پیش منتشر شد، تولید و فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه ۲۰۱۷ که پیش از این در نظر گرفته شده بود، آغاز نخواهد شد.

در خبری دیگر در رابطه با فیلم Deadpool، کمپانی فاکس قرن بیستم در حال برنامه‌ریزی برای حضور اعضای X-Force در قسمت سوم فیلم Deadpool است. علاوه بر این، میلر تنها شخصی نیست که در این قسمت باز نخواهد گشت، چند روز پیش، تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس ال، آهنگساز فیلم Deadpool، اعلام کرد که بر روی موسیقی فیلم Deadpool 2 کار نخواهد کرد و گفت که فیلم Deadpool بدون میلر برای او معنایی ندارد و نمی‌تواند کسی را جای او در صندلی کارگردانی این فیلم ببیند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده