نویسنده: سهند عباسپور
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

با تجربه بازی Titanfall 2 دو برابر امتیاز کسب کنید

سازندگان بازی Titanfall 2 بعد از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید آن، جشنی چند روزه تدارک دیده‌اند و همه‌ی بازیکنان هم به آن دعوت شده‌اند تا امتیاز‌های‌شان را حسابی بالا ببرند.

قصد دارید این آخر هفته Titanfall 2 بازی کنید؟ یا به دنبال بهانه‌ای برای بازگشت دوباره به سمت تایتان‌ها و به راه انداختن قتل عامی رباتیک هستید؟ اگر جواب‌تان مثبت است، شاید از شنیدن این خبر خوشحال شوید که از امروز تمام امتیاز‌هایتان دو‌برابر حساب خواهد شد. همچنین استودیو‌ Respawn اعلام کرده که این رویداد تا تاریخ ۱۴ شهریور‌ماه (۵ سپتامبر) ادامه خواهد داشت.

طبق توییت صفحه‌ی رسمی Titanfall 2 دلیل چنین محبتی از سوی سازندگان Titanfall 2 و دو برابر حساب‌کردن XP‌هایتان، جشن گرفتن به مناسبت بسته‌ی الحاقی جدید این بازی به نام Postcards from the Frontier بوده که همین اواخر به طور رایگان عرضه شده‌ است.

Postcards from the Frontier نقشه‌‌ها و یک حرکت تمام‌کننده‌ی جدید به همراه تعداد خوبی آیتم به بازی اضافه می‌کند که شما می‌توانید شرح کامل این بسته‌ی الحاقی جدید را اینجا در زومجی مطالعه کرده و تریلر معرفی آن را مشاهده کنید. 

در خبر مرتبط دیگری با Titanfall 2، وینس زامپلا، رئیس استودیوی Respawn نیز به تازگی در رابطه با این که این بازی باید بیشتر فروش می‌کرد، صحبت‌هایی انجام داده:

Titanfall 2 بازی موفقی بود. فروش خوبی را تجربه کرد اما نه آن مقداری که باید فروش می‌کرد، شاید به این خاطر که در زمان عرضه‌ بازی فوق‌العاده شلوغ بود، قیمت گذاری آن کمی بیش از حد تهاجمی و خصمانه انجام شده و در نهایت تمام این شرایط، چارچوب سختی را برای عرضه‌ی بازی ساخته بود. 

 Respawn در حال حاضر، مشغول کار روی عناوین بیشتری از سری Titanfall است اما به طور موازی، یک بازی اکشن، سوم شخص و با موضوع جنگ ستارگان به کارگردانی استیگ آسموسن، یکی از سازندگان کهنه‌کار سری بازی God of War را هم در دست توسعه دارد. اما هنوز راهی طولانی تا عرضه‌ی این بازی در پیش است و استودیو تا مدتی در‌باره‌ی آن صحبتی نخواهد کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده