// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

DLC بعدی و رایگان بازی Titanfall 2 معرفی شد

بسته الحاقی بعدی بازی Titanfall 2 با نام Postcards From the Frontier با انتشار تریلری معرفی شد و روز‌های آتی به رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

استودیو ریسپاون (Respawn) از زمان عرضه بازی Titanfall 2 تا به امروز بسته‌های الحاقی زیادی را به رایگان در دسترس کاربران قرار داده است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان در ادامه تیزری که اخیرا منتشر کردند، محتوای بعدی این بازی را نیز معرفی کردند. بسته الحاقی Postcards From the Frontier قرار است نقشه‌های جدیدی را به همراه حرکات‌ کشنده و آیتم‌های ظاهری به این بازی اضافه کند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد محتوای تازه نقشه‌های جدیدی را در خود جای داده است. نقشه UMA یک محیط جدید است که برای Pilotها و حالت Live Fire در نظر گرفته شده است. استودیو ریسپاون در مورد نقشه جدید نوشت:

راهروهای باریک، نبرد را به سه نقطه مختلف تقسیم می‌کند که در بین بالکن‌ها، دروازه‌ها و پنجره‌ها محاصره شده است. در قسمت میانی محیط بزرگی برای در پناه ماندن از حملات نزدیک در نظر گرفته شده است و همچنین میدان دید وسیعی را برای تیراندازان ماهر فراهم کرده است.

علاوه بر نقشه ویژه برای پایلت‌ها، نقشه‌های دیگری نیز برای حالت همکاری چندنفره Frontier Defense، که ماه گذشته به این بازی اضافه شد، در نظر گرفته شده است. نقشه‌های Angel City ،Exoplanet و Drydock برای حالت یاد شده تبدیل و بازنگری شده است.

در مورد حرکات کشنده جدید باید به Hole in the Wall اشاره کرد که برای به دست آوردن آن، کاربران در حالی که قابلیت Amped Wall آنها فعال است، باید پنج بازیکن دیگر را از بین ببرند. برای تماشا کردن این حرکت تمام‌کننده می‌توانید به تریلر جدید که در پایین قرار گرفته است، مراجعه کنید:

| |

این DLC رایگان جدید همچنین آیتم‌های Elite Warpaint را نیز در خود جای داده است که امتیازاتی را در روند بازی شما اعمال خواهد کرد. برای هر پوسته‌ای که داشته باشید (تا سه عدد) ۱۰ درصد شانس تصاحب توکن ایکس‌پی دوبرابر در انتهای هر دور را به دست می‌آورید. همین‌طور آیتم‌های یاد شده امتیازاتی را در انتهای راند به شما و هم‌تیمی‌هایتان می‌بخشد. هرکدام از آیتم‌های یاد شده ۵ دلار قیمت دارد که کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۵ دلار، هشت آیتم‌ را در قالب یک باندل خریداری کنند. باندل مذکور تنها تا تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) در دسترس است. در ادامه می‌توانید عکس پوسته‌های جدید را مشاهده کنید:

titanfall 2

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Titanfall 2، وینس زامپلا، رییس استودیو ریسپاون، اخیرا اعلام کرده است که این بازی پتانسیل فروش بیشتری داشته است. وی در این‌باره گفت:

بازی به خوبی به‌فروش رفت و موفق ظاهر شد، اما این بازی می‌توانست فروش بیشتری داشته باشد. شاید به دلیل تراکم و شلوغی بالا بوده یا اینکه عرضه آن در بازه زمانی مناسبی صورت نگرفته است یا اینکه شاید قیمت آن بالا بوده است.

استودیو ریسپاون در حال کار روی نسخه‌های دیگری از مجموعه تایتان‌فال است که شاهد نسخه موبایل این بازی با نام Titanfall Assault بودیم. سازندگان همچنین در حال کار روی یک بازی سوم-شخص، اکشن و جنگ‌ ستارگانی هستند که به دست یکی از سازندگان پیشین بازی God of War یعنی استیگ آسموسن در حال کارگردانی است. اما هنوز این بازی راهی طولانی را برای عرضه خود پیش رو دارد و سازندگان هنوز اطلاعاتی را از آن منتشر نکرده‌اند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده