// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

پوکمون جدید بازی های Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon معرفی شد

Pokemon Company با انتشار عکسی پوکمون جدیدی را با نام Lycanroc در بازی‌های Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پوکمون (Pokemon Company) از پوکمون جدید دو بازی Pokémon Ultra Sun و Pokémon Ultra Moon رونمایی کرد. کاراکتر جدید که گویا یک روباه است با نام Lycanroc به این بازی انحصاری نینتندو 3DS که در حال ساخت است، اضافه خواهد شد.

حالت تغییر یافته این پوکمون که در قالب نام Dusk Form Lycanroc معرفی شده است تنها در بازی Ultra Sun و بازی Ultra Moon در دسترس خواهد بود. گفتنی است که این حالت تغییر یافته سوم این پوکمون گرگ-مانند به شما می‌رود، پیش‌تر کاربران با توجه به بازی‌ای که در اختیار داشتند می‌توانستند به پوکمون تغییر یافته خود دست پیدا کنند. به عنوان مثال در بازی Pokemon Sun، پوکمون Rockruff می‌توانست به Midday Form Lycanroc تغییر حالت پیدا کند. همینطور در بازی Pokemon Moon کاربران می‌توانستند پوکمون پاپی را به Midnight Form Lycanorc تغییر شکل دهند.

به نقل از سازندگان رنگ بدن و چشم‌های کاراکتر جدید یعنی Dusk Form Lycanroc با نژاد‌های پیشین که در قالب حالت‌های تغییر یافته Midday Form و Midnight Form بودند، متفاوت است. همچنین در وب‌سایت رسمی این بازی خبری حاکی از این بود که پوکمون جدید را نمی‌توان از راه‌های معمولی که شامل پیدا کردن پوکمون‌های مرموز می‌شود، به دست آورد.

بازی Pokemon Ultra Sun و بازی Pokemon Ultra Moon قرار است در تاریخ  ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) به طور انحصاری برای نینتندو 3DS عرضه شود. همانند نسخه‌های قبلی این بازی یعنی Pokemon Sun و Pokemon Moon، وقایع آن در دنیای گرمسیری Alola اتفاق می‌افتد اما به گفته سازندگان هر کدام خط داستانی متفاوتی را روایت می‌کند. همینطور نسخه جدید قرار است پوکمون‌های جدیدی را در خود جای دهد که در نسخه‌های پیشین دیده نشده است.

در پایین می‌توانید عکس پوکمون Dusk Form Lycanroc را مشاهده کنید.

pokemon ultra sun and ultra moon

در خبر‌های پیشین می‌توانید تریلر معرفی بازی Pokemon Ultra Sun و بازی Pokemon Ultra Moon را تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده