نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

اضافه شدن بازیگر فیلم Thor به جمع بازیگران فیلم Dumbo

کمپانی والت دیزنی پیکچرز از اضافه شدن جوزف گات به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن دامبو (Dumbo) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی پیکچرز از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Dumbo خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جوزف گات که او را بیشتر برای بازی در فیلم Thor (ثور)، فیلم Star Trek: Into Darkness (پیشتازان فضا: به‌سوی تاریکی) و سریال Z Nation می‌شناسیم، به جمع بازیگران فیلم Dumbo اضافه شده و قرار است نقش شخصیت اسکلیگ (Skellig) را در این فیلم لایو اکشن و مورد انتظار بازی کند. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه گذشته آغاز شده و والت دیزنی اولین خلاصه داستان فیلم Dumbo را نیز منتشر کرده است.

Joseph Gatt

فیلم Dumbo داستان هولت فریر را که ستاره سابق سیرک بوده و اخیرا از جنگ بازگشته است، روایت می‌کند. او تصمیم به بازگشت به سیرک ‌می‌گیرد و او به سیرکی که مسئولیت آن بر عهده مکس دویچی است، اضافه می‌شود. در همان آغاز ورود فریر به این سیرک، دویچی مسئولیت یک فیل با گوش‌های بسیار بزرگ به نام دامبو را به او می‌دهد. دامبو بخاطر گوش‌های بسیار بزرگش در سیرک مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد،‌ اما زمانی که بچه‌های هولت متوجه می‌شوند دامبو می‌تواند پرواز کند، همه چیز تغییر می‌کند. در این هنگام سرمایه‌داری شرور با نام وندویر با همکاری بندبازی به نام کولت سعی می‌کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ای پولساز تبدیل کنند.

کارگردانی فیلم Dumbo بر عهده تیم برتون خواهد بود و ارن کروگر نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. کالین فارل در نقش هولت فریر، اوا گرین در نقش کولت مارچنت، مایکل کیتون در نقش وندویر، دنی دویتو در نقش مکس دویچی، نیکو پارکر در نقش پسر هولت، فینلی هوبینز در نقش دختر هولت، دی‌ابیا اپری در نقش رونگو، لارس ایدنیر در نقش بروگبکر، روشن سث در نقشی نامشخص، شارون رونی در نقشی نامشخص و داگلاس ریث در نقشی نامشخص،‌ از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Dumbo تایید و اعلام شده است.

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده