نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

احتمال حضور مایکل کیتون در فیلم Dumbo

طبق خبرهای منتشر شده، مایکل کیتون در آستانه توافق با کمپانی والت دیزنی برای حضور در فیلم لایو اکشن دامبو (Dumbo) است.

طی ماه‌های گذشته، شاهد اضافه شدن بازیگران برجسته و سرشناسی به فیلم Dumbo بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما، به نظر می‌رسد ستاره دیگری قرار است به جمع بازیگران این فیلم اضافه شود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مایکل کیتون، بازیگر فیلم بردمن (Birdman)، در حال مذاکره با کمپانی دیزنی برای حضور در فیلم Dumbo است. گفته می‌شود او قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند. کارگردانی فیلم Dumbo بر عهده تیم برتون خواهد بود که با کیتون در سه فیلم بیتل‌جوس (Beetlejuice) محصول سال ۱۹۸۸، بتمن (Batman) محصول سال ۱۹۸۹ و بازگشت بتمن (Batman Returns) محصول سال ۱۹۹۲، همکاری کرده است.

انیمیشن Dumbo، چهارمین انیمیشن بلند کمپانی دیزنی است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شد. این انیمیشن داستان بچه فیلى در یک سیرک را روایت می‌کند که به‌ خاطر گوش‌‏هاى بیش از حد بزرگش مسخره و تحقیر می‌شود. او به کمک تیمونى و چند کلاغ، متوجه می‌شود که می‌‏تواند با این گوش‏‌ها پرواز کند و به ستاره‏‌ى سیرک تبدیل شود. در فیلم Dumbo قرار است شاهد ترکیبی از صحنه‌های لایو اکشن و CGI باشیم و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ارن کروگر، نویسنده سه قسمت از مجموعه تبدیل‌شوندگان (Transformers)، خواهد بود.

Dumbo

تاکنون حضور اوا گرین، کالین فارل و دنی دویتو، در فیلم لایو اکشن Dumbo تایید شده است. به نظر می‌رسد کیتون قرار است نقش کسی را که سیرک را از دویتو خرید تا با استفاده از فیل پرنده به ثروت برسد، بازی کند. دویتو در فیلم Batman Returns ایفاگر نقش پنگوئن بود و کیتون نیز نقش بروس وین/بتمن را بر عهده داشت. حال به نظر می‌رسد این دو بار دیگر در فیلم Dumbo هم بازی خواهند شد. کیتون برای بازی در فیلم Birdman و اسپات‌لایت (Spotlight)، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Dumbo در نظر گرفته و اعلام نشده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، جدیدترین فیلمی است که کیتون در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. او در این فیلم ایفاگر نقش شرور و منفی آدریان تومز/والچر خواهد بود و این فیلم قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده برود. همچنین گفته می‌شود کیتون در دنباله فیلم Beetlejuice که کارگردانی آن بر عهده برتون است،‌ نیز باز خواهد گشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده