// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

احتمال عرضه نسخه بازسازی شده Yakuza 2 وجود دارد

با استناد به لیست شدن بازی Yakuza Kiwami 2 در فروشگاه پلی استیشن، احتمال عرضه نسخه بازسازی شده دومین بازی از مجموعه یاکوزا وجود دارد.

بازی Yakuza 2 در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ به عنوان دنباله بازی Yakuza توسط کمپانی سگا معرفی و روی پلتفرم پلی‌استیشن 2 عرضه شد. همچنین در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ کنسول‌های پلی استیشن 3 و Wii U میز‌بان این بازی بوده‌اند که با استقبال مخاطبین رو‌به‌رو شده و به‌واسطه داستان و سیستم مبارزات مورد تحسین قرار گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه باز‌سازی شده Yakuza 2 در فروشگاه پلی‌استیشن قرار گرفته است.

بر‌ اساس گزارش منتشر شده در NeoGAF، این نسخه که با نام بازی Yakuza Kiwami 2 شناخته می‌شود، مدت زمان کوتاهی در فروشگاه پلی‌استیشن در کشور تایوان قابل مشاهده بوده و هم‌اکنون از دسترس خارج شده است. طبق اطلاعات درج‌شده در صفحه بازی Yakuza Kiwami 2، برای ساخت این بازی از مو‌تور استفاده‌شده در جدید‌ترین بازی سری Yakuza یعنی بازی Yakuza 6 بهره گرفته شده است. با وجود اینکه لیست شدن بازی را نمی‌توان به عنوان معرفی رسمی یا تایید عرضه در نظر گرفت، اما وجود لوگوی بازی Yakuza Kiwami 2 احتمال تبدیل شدن به حقیقت را افزایش می‌دهد. تصویر صفحه این بازی در فروشگاه پلی‌استیشن در تایوان را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Yakuza Kiwami 2

تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۶ آذر ۱۳۹۶) برای انتشار بازی Yakuza Kiwami 2 در نظر گرفته شده است که با قطعیت کامل نمی‌توان آن را در تقویم علامت زد؛ زیرا ممکن است این تاریخ اشتباه بوده یا صرفا یک تاریخ احتمالی باشد.

اختلاف زمانی بین عرضه بازی‌های سری یاکوزا در کشور ژاپن و دیگر کشور‌های دنیا امری معمول است. بازی Yakuza 6 با فاصله‌ای ۱۵ ماهه نسبت به کشور ژاپن، در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) در دسترس عموم بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازی Yakuza Kiwami در حالی در تاریخ ۲۹ اوت (۷ شهریور) به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 در سراسر دنیا عرضه می‌شود که این بازی در سال ۲۰۱۶ و روی پلتفرم‌های نسل هفتم و هشتم سونی در دسترس بازیکنان ژاپنی قرار گرفته است. پیش از این در زومجی به بررسی بازی Yakuza Kiwami از دید سایت های معتبر دنیا پرداختیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده