// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

نسخه‌ Ultimate بازی Titanfall 2 معرفی شد

نسخه‌‌ی آلتیمیت بازی Titanfall 2 معرفی شده که تنها به صورت دیجیتالی در دسترس است و ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اگر هنوز بازی Titanfall 2 را تجربه نکرده‌اید، حال بهترین زمان برای خرید و تجربه‌ی بازی است. طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ استودیو ریسپاون، سازنده‌ی این بازی، در جریان یک خبر نسخه‌ی آلتیمیت بازی Titanfall 2 را معرفی کرد. این نسخه تمامی محتویات و بسته‌های الحاقی که تا به حال عرضه شده‌اند در خود جای داده و هم‌اکنون برای خرید در دسترس است.

نسخه‌ی آلتیمیت بازی Titanfall 2 علاوه‌بر در اختیار داشتن تمامی محتویات نسخه‌ی دیلاکس، شامل یک Jump Start Pack نیز می‌شود. همانطور که از اسم این پک مشخص است، کاربران به آیتم‌های ارزشمندی برای شروع بازی دسترسی دارند. آیتم‌هایی نظیر باز کردن بلافاصله‌ی تمامی تایتان‌ها و تاکتیک‌های مربوط به پایلت‌ها، در اختیار داشتن ۵۰۰ توکن، ۱۰ عدد Xp دوبرابر و یک پوسته برای اسلحه‌ی R-201 Carbine با نام Underground Warpaint.

بازی Titanfall 2 Ultimate Edition تنها به صورت دیجیتالی قابل خریداری است و کاربران رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با پرداخت تنها ۴۰ دلار می‌توانند این بازی را خریداری کنند. همچنین اگر مشترک سرویس EA Access باشید، می‌توانید ۴ دلار تخفیف گرفته و با قیمت ۳۶ دلار نسخه‌ی آلتیمیت  بازی Titanfall 2 را خریداری کنید.

از دیگر اخبار حول بازی Titanfall 2 می‌توان به اضافه شدن تایتان فال 2 به بازی‌های رایگان سرویس‌های EA Access و Origin Access اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده