نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Titanfall 2 به سرویس های EA Access و Origin Access اضافه شد

Titanfall 2 جدید‌ترین بازی‌ای است که کاربران دو سرویس EA Access و Origin Access می‌توانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند. 

بازی Titanfall 2، ساخته استودیو ریسپاون، یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال گذشته بود که البته به دلیل زمان انتشار نسبتا نامناسب، آنطور که باید در زمینه فروش عملکرد خوبی نداشت ولی از نظر کیفیت، یک بازی خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده بود. چندی پیش اعلام شد که این بازی قرار است به سرویس‌های EA Access و Origin Access اضافه شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی از طریق این دو سرویس در دسترس قرار گرفته و مشترکین آن‌ها، می‌توانند تایتان فال 2 را رایگان تجربه کنند. 

الکترونیک آرتز معمولا پس از گذشت ۶ تا ۹ ماه از عرضه یک بازی، آن را روی سرویس‌های EA/Origin Access در دسترس قرار می‌دهد. این شرکت همچنین قصد دارد بازی Battlefield 1 را نیز در آینده نزدیک از طریق این دو سرویس رایگان در اختیار مشترکین قرار دهد. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Titanfall 2، چندی پیش جدید‌ترین بسته الحاقی این بازی با نام Operation Frontier Shield منتشر شد. شما همچنین می‌توانید بررسی بازی Titanfall 2 را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Titanfall 2 با بخش چندنفره فوق العادش، موسیقی گوشنوازش و گیم‌پلی عالیش، اونقدر سرگرم کننده هست که بتوانیم آن را یکی از بهترین شوترهای نسل حاضر بدانیم. هرچند بخش تک‌نفره روایتی کوتاه را ارائه‌ می‌دهد؛ اما، همچنان ارزشمند و زیبا بوده و بسیار سرگرم‌کننده است. اگر بازی بتلفید ۱ و کال آف دیوتی نتوانستن شما را به سمت خود جذب کنند، نگران نباشید، چون تایتان‌هایی در انتظار شما برای هدایت شدن هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده