// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بسته الحاقی Mordor بازی The Lord of the Rings Online تاخیر خورد

به دلیل ایراداتی که به تازگی در بسته الحاقی Mordor و محتویات پیشین بازی The Lord of the Rings Online دیده شده است، انتشار آن به تعویق افتاد.

بسته الحاقی Mordor، ششمین و موردانتظارترین محتوای بازی The Lord of the Rings Online، قرار بود در تاریخ ۹ مردادماه (۳۱ جولای) در دسترس طرفداران قرار بگیرد؛ اما بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو استندینگ استون گیمز (Standing Stone Games) اعلام کرد ایراداتی را در آخرین محتوای این بازی دیده است که مربوط به قابلیت حرکات کاراکتر‌ها و هیولا‌ها می‌شود. به گفته سازندگان این ایرادات به‌خصوص در محتویات پیشین نیز دیده شده است. توسعه‌دهندگان برای رفع این مشکلات نیاز به کمی زمان دارند و بر این اساس، بسته الحاقی Mordor تاخیر خورده است و طبق برنامه منتشر نخواهد شد. تاریخ انتشار این محتوا در روز‌های آتی مشخص خواهد شد.

محتوای جدید قرار است کاربران را به آن سوی دروازه‌های Black Gate ببرد و آنها را در Mordor رها کند. این محتوا بیش از ۳۰۰ ماموریت جدید را در خود جای داده است و به گفته سازندگان بیش از یک‌صد Deed نیز در آن دیده می‌شود. ضمنا DLC یاد شده نژاد جدیدی را نیز به این بازی اضافه می‌کند که High Elf نام دارد. همین‌طور شاهد سیستم جدیدی به نام Allegiance در بازی هستیم که به همراه Raid جدید و محتویات دیگر به این بازی اضافه می‌شود.

بازی The Lord of the Rings Online رایگان یا به اصطلاح Free to Play است، ولی محتوای یاد شده با قیمت ۴۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته گفتنی است که کاربران می‌توانند با خرید نسخه Collector با قیمت ۸۰ دلار یا نسخه Ultimate Fan Bundle‌ با قیمت ۱۳۰ دلار، از محتویات جدید نیز بهره‌مند شوند که جوایز و امتیازات دیگری را نیز در خود جای داده است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید سری به وب‌سایت رسمی این بازی بزنید.

همان‌طور که در بالا اشاره شد محتوای Mordor ششمین بسته الحاقی این بازی به شمار می‌رود که پس از Mirkwood ،Mines of Moria ،Rise of Isengard ،Riders of Rohan و Helm’s Deep به دست کاربران خواهد رسید.

در انتهای سال ۲۰۱۶ میلادی، مسئولیت توسعه و رسیدگی به بازی Lord of the Rings Online و بازی Dungeons & Dragons Online از استودیو تورباین، که متعلق به کمپانی برادران وارنر است، به تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیو استندینگ استون گیمز سپرده شد. سازندگان با همکاری با استودیو دی‌بریک گیمز (Sony Online Entertainment سابق) که ساخت آثاری همچون بازی H1Z1 و بازی PlanetSide در کارنامه کاری آن دیده می‌شود، قرار است مسئولیت خدمات انتشارات را در سراسر دنیا را بر عهده بگیرند.

The Lord of the Rings Online یک بازی چندنفره آنلاین جهان باز (MMORPG) است که در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد و هم‌اکنون به طور رایگان برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک در دسترس است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده