// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر گیم پلی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle منتشر شد [E3 2017]

در جریان لایو استریم نینتندو در رویداد E3 2017 تریلری ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle منتشر شد.

دو روز پیش، بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در جریان کنفرانس خبری یوبی سافت در رویداد E3 2017 به طور رسمی معرفی شد؛ اثری که قرار است سبک جدیدی را در مجموعه دوست‌داشتنی ماریو جای دهد و کاربران را این‌بار با سبک استراتژی تاکتیکی در دنیای ماریو آشنا کند. حال در جدیدترین اخبار بازی و در جریان برنامه اینترنتی Treehouse نینتندو، تریلری از این بازی منتشر شده که یک گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای از آن را به نمایش می‌گذارد.

در این بازی، ماریو به همراه دوستان خود در مقابل Rabbid‌ها قرار می‌گیرد که به تازگی به طور تصادفی در دنیای پادشاهی قارچ‌ گیر افتاده‌اند. آنها در معرض تاثیرات شیطانی قرار گرفته‌اند و در گیم‌پلی منتشر شده شاهد همراهی Rabbid Peach و Rabbid Luigi با ماریو هستیم که به ترتیب مسئولیت احیا و قابلیت‌های جادویی را بر عهده گرفته‌اند و به یاری ماریو می‌روند.

به گفته سازندگان، کاربران خود را در دنیایی بسیار بزرگ پیدا می‌کنند که سرشار از جزئیات و انیمیشن‌های جذاب است. بازیکنان پس از برخورد با «نقاط مبارزه» در نقشه، وارد میدان نبرد می‌شوند. در میدان نبرد، گیم‌پلی این بازی به طور نوبتی پیش می‌رود و کاربران با استراتژی‌های خود باید Rabbid‌های دشمن را از پای در بیاورند تا بتوانند به سفر خود در نقشه بزرگ ادامه دهند.

المان‌های مختلفی در گیم‌پلی این بازی جای گرفته است؛ طوری که در برخی موارد باید به نقاطی از نقشه دست پیدا کنید تا بتوانید پیروز از زمین بازی بیرون بیایید. به طور مثال، باید از بین دشمنان خود به نقطه موردنظر برسید یا اینکه مسیر دیگری را تعیین کنید تا بتوانید با دور ماندن از دشمنان، خود و همراهان‌تان را به نقطه پایانی برسانید. در این نبرد‌ها، که Reach نام دارد، دشمنان به طور مداوم به زمین بازی احضار می‌شوند. پس شما باید بعد از اینکه دشمنان را شکست دادید، به نقطه پایانی دست پیدا کنید. نبرد‌های دیگر این بازی به «شکست دادن دشمنان» و «اسکورت کردن همراهان به نقطه پایان» خلاصه می‌شود.

در حالی که تریلر جدید، دو المان اصلی گیم‌پلی این بازی یعنی حرکت و حمله را نشان می‌دهد، اما کاربران با پیش بردن بازی می‌توانند به قابلیت‌‌های دیگری هم دست پیدا کنند. همان‌طور که در تریلر می‌بینید قابلیت جالبی در این بازی با نام «پرش تیم» تعبیه شده است که به شما اجازه می‌دهد که کاراکتر مورد نظر خود را به نقطه‌ دیگری از نقشه پرتاب کنید. البته این امر به کاراکتر شما آسیب می‌رساند و بیشتر برای فرار کردن از موقعیت‌های خطرناک کاربرد دارد.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در تاریخ ۷ شهریورماه (۲۹ آگوست) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را تماشا کنید و نظرات خود را درباره این سبک جدید در سری بازی‌های ماریو با زومجی در میان بگذارید.

| |

در خبر‌های دیگر می‌توانید جمع‌بندی کنفرانس نینتندو در رویداد E3 2017 را در زومجی مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تریلر بازی‌های جدید Kirby و Yoshi را تماشا کنید و از تاریخ انتشار بازی Super Mario Odyssey و بسته الحاقی جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild باخبر شوید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده