// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

قیمت بسته Zombies Chronicles بازی Call of Duty: Black Ops III مشخص شد

بالاخره قیمت بسته‌ی الحاقی Zombies Chronicles بازی Call of Duty: Black Ops III اعلام شد که بیشتر از حد معمول است.

پس از معرفی بسته‌ الحاقی Zombies Chronicles بازی Call of Duty: Black Ops III که در زومجی نیز خواندید، حال و در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن قیمت این DLC را اعلام کرده که بیشتر از حد معمول به نظر می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند این بسته را به قیمت نسبتا بالای ۳۰ دلار تهیه کنند و این در صورتی است که هنوز قیمت جهانی آن اعلام نشده است. این بسته در مقایسه با بسته‌های نقشه‌ی این بازی که بیشتر آن‌ها به قیمت ۱۵ دلار عرضه شدند، گران به نظر می‌رسد. البته در نظر داشته باشید که این بسته محتوای بیشتری نسبت به بسته‌های مشابه خود در نسخه‌های پیشین ندای وظیفه دارد. این محتویات شامل خود بسته و ریمستر هشت نقشه از بازی‌های Call of Duty: World at War، Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Black Ops II است. می‌توانید در زیر تریلر معرفی این DLC را مشاهده کنید:

  | 

این بسته در ابتدا و در تاریخ ۲۶ ماه اردیبهشت (۱۶ ماه مه) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و کمپانی Activision از مزایا و محتواهای اضافه‌ای برای کسانی که این بسته را خریداری می‌کنند می‌گوید که شامل طرح انحصاری Pack-A-Punch برای نقاشی روی سلاح‌ها، ۲۰ واحد از ماده‌ای به نام Liquid Divinium (که برای تقویت قدرت در بازی استفاده می‌شود) و دو GobbleGum از نوع Whimsical (این مورد به نوعی برای ارتقا و به‌دست آوردن یک قابلیت خاص مثلا مخفی شدن در برابر زامبی‌ها استفاده می‌شود و تنها در بخش زامبی این بازی قابل استفاده است) می‌شود. کسانی که این بسته را بر روی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 پیش‌خرید کنند، علاوه بر موارد فوق یک قالب (Theme) پویای زامبی نیز دریافت می‌کنند.

همچنین تمامی دارندگان این بسته، از روز انتشار آن برای پلی‌استیشن 4 (۱۶ ماه مه) می‌توانند به میزان دو برابر امتیاز XP بدست آورند و همچنین از پاداش‌های خاصی نیز در داخل بازی بهره‌مند شوند. پس از انتشار بسته‌ی Zombies Chronicles بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای پلی‌استیشن 4، با فاصله ۳۰ روز پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز میزبان این DLC خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده