// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

نسخه دموی بازی Vikings: Wolves of Midgard برای پلی استیشن 4 منتشر شد

استودیو Kalypso Media اعلام کرد که کاربران پلی‌استیشن 4 هم‌اکنون می‌توانند نسخه دموی بازی Vikings: Wolves of Midgard را تجربه کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مستقل بازی‌سازی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) اعلام کرد که نسخه دموی بازی نقش‌آفرینی Vikings: Wolves of Midgard منتشر شده است.

در این بازی، کاربران به دنیای وایکینگ‌ها و مبارزات آن‌ها سفر می‌کنند؛ جایی که تمامی اساطیر وایکینگ‌ها در آن حضور دارند. وظیفه بازیکنان نابود کردن قبیله جوتان است؛ گروهی از نیرو‌های پلید که از جریان راگناروک زنده بیرون آمده‌اند. اما کاربران در این سفر تنها نیستند؛ بلکه می‌توانند به واسطه‌ی بخش همکاری چند نفره (Co-op)، با دوستانشان به جنگ با نیرو‌های شیطانی بروند.

کاربران در نسخه دموی این بازی می‌توانند به بخش طراحی شخصیت‌ها و تمرینات دست یابند و مهم‌تر از همه قادرند تا مراحل آغازین بازی را در مقابل Jokul تجربه کنند. گیمر‌ها با تجربه کردن نسخه دموی Vikings: Wolves of Midgard می‌توانند از محتوای کلی این بازی باخبر شوند.

اگر تمایل دارید که بازی Vikings: Wolves of Midgard را تجربه کنید، می‌توانید آن را با مراجعه کردن به فروشگاه پلی‌استیشن استور در پلی‌استیشن 4 تجربه کنید. نسخه اصلی بازی مذکور در ۴ فروردین ماه (۲۴ مارس) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود کنید و نگاهی به گیم‌پلی و مراحل ساخت آن بیاندازید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده