نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Vikings: Wolves of Midgard

بازی Vikings: Wolves of Midgard در سبک نقش آفرینی اکشن برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شد.

استودیو Games Farm و کمپانی Kalypso Media بازی Vikings: Wolves of Midgard را که در سبک نقش آفرینی اکشن و با محوریت وایکینگ‌ها است، برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کردند. به مناسب عرضه این بازی، سازندگان یک تریلر هنگام انتشار نیز برای بازی منتشر کردند.

تریلر جدید بازی که زمان آن بیش از دو دقیقه است، به نمایش برخی مبارزات بی رحمانه و نبردهای حماسی با باس فایت‌های بازی می‌پردازد که شما در سفرتان برای متوقف کردن راگناروک با آن‌ها مواجه خواهید شد.

در ادامه به بررسی اجمالی بازی Vikings: Wolves of Midgard طبق توضیحات کمپانی Kalypso Media می‌پردازیم:

بازی Vikings: Wolves of Midgard شما را به سرزمین‌های میدگارد می‌برد، جهانی که برمبنای اسطوره و تاریخ وایکینگ‌ها ساخته شده است. با «جوتان» مهیب، انبوهی از موجودات از مرگ برگشته ترسناک و شرور و دیگر هیولاهای بی شمار راگناروک به تنهایی یا با یکی از دوستانتان از طریق بخش همکاری چندنفره آنلاین بازی به مبارزه بپردازید. در استفاده از سلاح‌های قدرتمند از جمله شمشیر و سپر، چکش‌های دو دستی، تبرهای دوتایی و کمان‌های سریع استاد شوید. در مبارزات خون به دست آورید و به خدایان بدهید تا قدرت‌های جادویی ویرانگر بگیرید و آن‌ها را با دیگر قدرت‌های ویژه ارتقا دهید. در کنار حالت داستانی معمولی (و حالت New Game+)، بازیکنان می‌توانند در بخش Trials of the Gods به زور آزمایی بپردازند؛ حالت چالشی ویژه بازی که به بهترین مبارزان تجهیزات ویژه و سنگ‌های قیمتی پاداش می‌دهد.

ویژگی‌های بازی Vikings: Wolves of Midgard:

  • ترکیب فانتزی و اسطوره شناسی اسکاندیناوی: در سرزمین‌های میدگارد، زمین‌های یخ زده نیفلهایم و سرزمین غلیان بالهایم در نقش مبارزه درنده وایکینگ یا یک شیلدمیدن بی رحم سفر کنید.
  • فیمبولوینتر مرگبار: در برابر سرمای مرگبار مقاومت کنید و برای بقا از خود در برابر قرار گرفتن در معرض خشم طبیعت محافظت کنید.
  • پیش‌کش به خدایان: خون دشمنان کشته شده خود را جمع آوری کنید و آن را در قربانگاه قربانی کنید تا از سوی خدایان هدایایی برای بهبود نیروهایتان دریافت کنید.
  • خشم دیوانه‌وار: با فعال کردن حالت Rage از خشم خود برای نابود کردن دشمنان در یک مبارزه خونین استفاده کنید.
  • هنر مبارزه: مهارت خود با هر سلاح را کامل کنید تا از پتانسیل واقعی آن‌ها بهره ببرید. سلاح‌ها شامل شمشیر، کمان و عصای جادو می‌شوند.
  • نیروهای خدایان: مهارت‌های خدایان را با به گردن آویختن گردنبندهای نیرو مانند طلسم تور یا لوکی از آن خود کنید. مهارت‌های خود را در حالت Trials of the Gods بسنجید تا پاداش بیشتری دریافت کنید.
  • کار تیمی: با یکی از دوستان خود در سفر به سرزمین میدگارد همراه شوید تا یک حالت چندنفره آنلاین حماسی را تجربه کنید. امکان انتخاب چهار درجه سختی براساس مهارت و استعداد شما وجود دارد. آیا جرات تجربه بازی در حالت بی امان هاردکور را خواهید داشت؟
  • قبیله گرگ‌ها: دهکده خود را از نو بسازید و قبلیه خود را به سوی پیروزی هدایت کنید. ساختمان‌هایی از جمله کارگاه ساخت سلاح، زره و سنگ‌های جادویی را ارتقا دهید تا محتوا و تجهیزات بیشتری دریافت کنید.
  • سلاح‌های افسانه‌ای: تکه‌های پراکنده سلاح‌ها و زره‌های اسطوره‌ای را پیدا کنید و تا با مهیب‌ترین موجودات سرزمین مقابله کنید.
  • محیط‌های انهدام پذیر: از محیط اطراف خود با نابودی اشیا استفاده کنید.

بازی Vikings: Wolves of Midgard به قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس است.

در پایان می‌توانید تریلر هنگام انتشار بازی را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده