// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Axiom Verge برای نینتندو سوییچ تایید شد

بازی اکشن ماجراجویی Axion Verge قرار است حال و هوایی متفاوت به بازی‌های چالش‌ برانگیز کنسول سوییچ بدهد.

پیش‌تر سازندگان صحبت‌هایی در مورد توسعه بازی Axiom Verge برای نینتندو سوییچ کردند. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه خواهد شد.

بهمن ماه سال گذشته، توماس هپ، سازنده بازی Axiom Verge، اعلام کرد که قرار است به کمک کمپانی بد‌لندز گیمز (Badland Games) نسخه فیزیکی بازی Axiom Verge را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو Wii U و پلی‌استیشن ویتا منتشر کنند. همچنین جزئیات نسخه فیزیکی این بازی نیز معرفی شد که گویا در کنار دیسک بازی، دفترچه راهنما و مستند مراحل ساخت این بازی نیز در نسخه فیزیکی آن ارایه خواهد شد. البته احتمال دارد دیسکی از موسیقی متن این بازی نیز ضمیمه آن شود.

بازی Axiom Verge هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، مک، لینوکس، Wii U و پلی‌استیشن ویتا  در دسترس است. نسخه فیزیکی این بازی که هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو Wii U و پلی‌استیشن ویتا در حال توسعه است، قرار است در تاریخ نامشخصی از بهار جاری منتشر شود.

هنوز به تاریخ عرضه نسخه فیزیکی این بازی برای سوییچ اشاره‌ای نشده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی بد‌لندز گیمز مسئولیت انتشار نسخه فیزیکی این بازی را بر عهده گرفته است یا این اثر به دست ناشر دیگری سپرده می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده